رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد از دستگیری ۳ سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: با تعقیب و مراقبت توسط ماموران یکی از سارقان پس از ملحق شدن به دیگر همدستانش دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۷۴
دستگیری ۳ سارق لوازم داخل خودرو  در خانی آباد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ رضا قاسمی با بیان این مطلب گفت: شب گذشته ماموران انتظامی این کلانتری هنگام گشت زنی در حوالی خیابان خلازیر متوجه رفتار مشکوک یک نفر شدند که در حال پرسه زنی در بین خودروهای پارک شده بود.

وی گفت: متهم که به محض مشاهده ماموران از محل به صورت پیاده متواری شد، ماموران برای رفع ظن وی را دقایقی تعقیب و به طور نا محسوس تحت نظر گرفتند و مشاهده کردند که متهم پس از طی چند خیابان به دو نفر دیگر ملحق شد.

رئیس کلانتری ۱۵۲ عنوان داشت: ماموران انتظامی که برای بررسی بیشتر طرح مهار و محاصره را اجرا، و بدین ترتیب موفق شدند با تنگ کردن عرصه به متهمان، در یک عملیات ضربتی هر سه آنان را دستگیر و در بازرسی بدنی صورت گرفته تعدادی اموال مسروقه از قبیل: ضبط خودرو ،جک بالابر، دیلم، پیچ گوشتی و آچار چندکاره کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دو تن از سارقان برادر و سارق سوم تبعه افغانستان بود، افزود: متهمان که خود را به یک قبضه سلاح سرد مجهز کرده بودند برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ قاسمی بیان داشت: با انتقال سارقان به کلانتری و تشکیل پرونده ای در این خصوص، تحقیق از سارقان آغاز و در بازجویی اولیه به بزه انتسابی خود اقرار و هر سه سارق، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها