رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اشاره به دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده ولنجک، گفت: مالباختگان می توانند ضمن مراجعه به این کلانتری، اموال مسروقه خود را شناسایی و بازپس گیرند.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۲۸
دستگیری سارقان لوازم داخلی خودرو در ولنجک

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ عباسعلی ابراهیمی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد لوازم داخلی خودرو در محدوده های مختلف این محله و شکایت شهروندان به کلانتری، تیم های عملیاتی اقدامات خود را آغاز کرده و پس از بررسی های انجام شده دو سارق سابقه دار را که با همدستی هم اقدام به سرقت می کردند، شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: طی یک سلسله عملیات ضربتی این دو سارق دستگیر و به کلانتری منتقل شدند و پس از بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از خودروهای شهروندان این محدوده اعتراف کردند.

وی افزود: با دستگیری این دو متهم با دستور قضایی مخفیگاه آنها مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن تعداد زیادی اموال مسروقه از جمله طلا، جواهر، کفش، کارت های شناسایی، ضبط و باند و غیره کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک در ادامه عنوان داشت: با اعتراف متهمان به فروش اموال مسروقه به یک مالخر اموال مسروقه این متهم نیز در یک عملیات ضربتی شناسایی، دستگیر و از مخفیگاه او نیز تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

گفتنی است، بنابر دستور مقام قضایی، شهروندانی که در محدوده ولنجک، مورد سرقت لوازم داخلی خودرو قرار گرفته اند می توانند ضمن مراجعه به کلانتری و تشکیل پرونده شکایت از سارقان و مالخر مذکور، اموال خود را شناسایی و بازپس گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها