پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی ششم تا 9 دی ماه را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۸۸
محدودیت های ترافیکی جاده های کشور اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه - ششم دی ماه-تا ساعت 6 روز شنبه - 9 دی ماه- از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه - هشتم دی ماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه- هشتم دی ماه- از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

در محور هراز تردد تمام تریلرها همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه - 6 دی ماه- و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز های پنجشنبه و جمعه- هفتم و هشتم دی ماه- از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه - هشتم دی ماه- از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها