معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال 95 امروز به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۴۳

به گزارش جام‌جم، عین‌الله جهانی ‌افزود: براساس قانون بودجه 96 مقرر شده در صورتی که مالکان وسایل نقلیه نسبت به پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال 95 اقدام کنند، دو برابری دیرکرد آنها بخشوده شود.

او ادامه داد: بر این اساس و با تمهیدات اندیشیده شده، مالکان وسایل نقلیه تا پایان آذر ‌اگر جرایم معوق رانندگی را تا پایان سال 95 پرداخت کنند، می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شده و به جای پرداخت جریمه دو برابری، اصل مبلغ را بپردازند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند، به‌طور سیستمی جریمه دو برابری آنها مجددا اعمال می‌شود. او با اشاره به این که پلیس، تسهیلاتی در کنار این بخشودگی فراهم کرده است، عنوان کرد: پرداخت موردی جرایم رانندگی در سایت www.rahvar120.ir طراحی شده است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به پرداخت موردی یا همان اقساطی جرایم اقدام کنند.

‌جهانی تصریح کرد: اگر جرایم معوق رانندگان به بالای یک میلیون تومان برسد، حتما شکایت برای خودروها در سامانه ثبت می‌شود و ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده این خودروها نسبت به توقیف وسیله نقلیه آنها اقدام خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها