بروز نقص فنی در سامانه رادار مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد، صبح امروز موجب ایجاد تأخیراتی در پروازها شد‌.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۰۹
مشکل سامانه رادار مراقبت پرواز مهرآباد چه بود؟

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، بروز نقص فنی در سامانه رادار مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد، موجب ایجاد تأخیراتی در انجام پروازهای صبح امروز از این فرودگاه و همچنین انجام پرواز فرودگاه‌های دیگر کشور شد‌.

یکی از دست‌‌اندرکاران شرکت‌های هواپیمایی در مهرآباد نیز گفت: به علت بروز نقص فنی در رادارهای فرودگاه مهرآباد، صبح امروز پروازهای این فرودگاه برای حدود یک ساعت با تأخیر مواجه شد و در حال حاضر این نقص فنی رفع شده است.

بنابراین گزارش هواپیماهایی که قرار بود صبح امروز از مبدأ تهران به دیگر شهرها بروند یا یکی دو ساعت تأخیر پرواز کردند و دیرتر به شهرهای مقصد رسیدند و این امر موجب بروز تأخیرات در پرواز دیگر فرودگاه‌ها شد‌.

روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد که تعدادی از پروازهای امروز‌ این فرودگاه نیز به دلیل نقص فنی در سامانه رادار مراقبت پرواز مهرآباد با تأخیر مواجه شد‌، در این‌باره اعلام کرد: ‌‌«تعدادی از پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به علت تأخیر در ورود از فرودگاه مبدا تهران با تأخیر یک ساعته در حال انجام است‌‌ و هیچ مسافری در فرودگاه سرگردان نیست».

فرسودگی رادارهای فرودگاه مهرآباد و به روز‌سازی تدریجی آنها، موجب جلوگیری از انجام‌ پروازها و بروز تأخیرات پروازی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها