اتفاقات اخیر در فدراسیون دوچرخه‌سواری و اظهارنظر خسرو قمری، رئیس این فدراسیون درباره اعلام نشدن اسامی دوپینگی‌های فدراسیون‌های دیگر با واکنش رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همراه بود.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۶۸

دکتر غلامرضا نوروزی درخصوص صحبت‌‌های خسرو قمری مبنی بر این که کمیته ضد دوپینگ اسامی برخی دوپینگی‌ها را اعلام نمی‌کند، گفت: چنین چیزی واقعیت ندارد. حسین عسگری ورزشکار المپیکی بود و کمیته استیناف هم با توجه به این که در آستانه المپیک بودیم، اسم او را اعلام نکرد. البته نامه محرومیت عسگری به خودش و فدراسیون دوچرخه‌سواری داده شده بود. براساس این محرومیت عسگری نمی‌توانست در دوران محرومیتش فعالیت ورزشی داشته باشد. در غیر این صورت با محرومیت دوباره روبه رو می‌شد.

نوروزی درخصوص این که قمری گفته است،‌ عسگری به عنوان سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری انتخاب نشده بود، گفت: فدراسیون دوچرخه‌سواری بیشترین دوپینگی را دارد و فدراسیون وظیفه دارد برای مبارزه با دوپینگ فعالیت کند. مگر می‌شود فدراسیون بگوید کاره‌ای نیستم.

بتازگی یک دوچرخه‌سوار دیگر هم با این مساله روبه‌رو بوده و تست دوپینگ‌اش مثبت اعلام شده است. نوروزی با تائید این خبر گفت: یک مورد از تست‌های دوچرخه‌سواری مثبت شده، اما باید تمام مراحل مربوط به آن طی شود تا بتوانیم نام فرد دوپینگی را اعلام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها