دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی ضمن بیان اهمیت فناوری رسانه در جهان امروز، رشد شرکت‌های دانش‌بنیان را به همت صداوسیما در عرصه فناوری‌های رسانه‌ای امیدوارکننده خواند.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۸۱

حجت‌الاسلام علی کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در کشورهای اسلامی امیدواریم. اهمیت فناوری رسانه در دنیای امروز زمانی مشخص می‌شود که به ویژگی‌های تعامل و همگرایی در میان مخاطبان توجه کنیم. اجلاس چهاردهم فناوری‌های رسانه یکی از گام‌های مهم رسانه ملی است که در هر دوره در پله بالاتری از قبل برگزار شده است. وی افزود: این اجلاس با انعکاس دستاوردهای علمی و فنی در سازمان صداوسیما و مراکز استانی علاوه بر امیدآفرینی و تعامل میان نیروهای خلاق می‌تواند الهام‌بخش و جریان‌ساز نیز باشد. این فرصت فوق‌العاده در تلویزیون‌های اسلامی نیز دیده می‌شود و ما تلاش کردیم ضمن هم‌افزایی و تعامل با بخش‌های فنی از این نگاه جامع بهره ببریم.

وی افزود: مهم‌ترین دستاورد این اجلاس شناخت و معرفی استعدادها، خلاقیت‌ها و نوآوری‌هاست و این کشف که امید به آینده را در نیروهای خلاق زنده کرده، باعث انتقال تجارب خواهد شد. دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی افزود: از منظر روابط بین‌الملل همراهی معاونت توسعه و فناوری رسانه با اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، سرآغاز حضور این شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه است و ما نیز امیدواریم در یک تعامل مناسب سطح فناوری در رادیو و تلویزیون‌های اسلامی ارتقا پیدا کند. این تعامل هم خدمتی به جهان اسلام و حمایت از نشر مفاهیم اسلامی است و هم شکوفایی اقتصاد در سطح سازمان صداوسیما را به همراه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها