فیلم کوتاه «این فیلم قشنگ نیست» به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه واشنگتن را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۴۲

به گزارش هنرآنلاین، امید نیاز ،کارگردان این فیلم با اعلام این خبر گفت: «این فیلم قشنگ نیست» با حضور بچه‌های آموزشگاه اردیبهشت اصفهان و با عوامل کاملا حرفه‌ای و مسلط ساخته شد و خوشبختانه موفق شد، نخستین جایزه جهانی خود را از جشنواره فیلم واشنگتن دریافت کند.

او ادامه داد: قصه این فیلم درباره پسری مبتلا به سندرم داون است که در شمال کشور زندگی می‌کند و کارش نان پخش کردن است. طی اتفاقی زندگی این پسر دچار مشکلات عجیب و غریبی می‌شود که در نهایت باعث می‌شود تا او دست به خودکشی بزند.

این کارگردان با بیان این که فیلم او برای مخاطب جهانی کار شده است، اظهار کرد: من این فیلم را برای مخاطب جهانی کار کردم، چرا که معضل کودک‌آزاری و اهمیت ندادن به کودکان مبتلا به سندرم داون یک موضوع کاملا جهانی است و برای مخاطب داخلی و خارجی کار کردم. هرچند این فیلم با مجوز ارشاد و رعایت تمام قوانین و ضوابط داخلی کار شده است، اما اگر بنا به دلایلی در ایران پخش نشود من وظیفه‌ام را به لحاظ محتوایی انجام داده‌ام و دوست دارم کارم گویای سینمای ایران باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها