پس از یک پیش نمایش مختصر در اواسط ماه جاری، کیا به طور رسمی از مدل ری (RAY) به روز شده در کره جنوبی رونمایی کرد. به گزارش خبر خودرو، این مدل فیس لیفت از یک طراحی قسمت جلوی جدید بهره می‌برد که جلوپنجره و چراغ‌های مه‌شکن آن بازطراحی شده و چراغ‌های جلوی آن با ال‌ای‌دی‌های روز روشن خود شکل جدیدی دارند. کیا ری جدید همچنین به یک سپر عقب جدید، چراغ‌های عقب به روز شده و یک جفت رینگ 15 اینچی آلیاژی جدید مجهز شده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۹۸

مجموعه‌ای از امکانات سفارشی سازی برای این خودرو قابل اجرا خواهد بود که شامل رنگ‌های متضاد برای سقف، جلوپنجره و قاب آینه‌های بغل می‌شود. بخش اعظم کابین خودرو دست نخورده باقی مانده ولی رانندگان یک فرمان سه پره جدید، یک دسته دنده به روز شده و تزئینات فلزی اضافی را داخل خودرو خواهند یافت. کیا ری همچنین یک سیستم اطلاعات سرگرمی 7 اینچ و مجموعه‌ای از امکانات مانند نورپردازی محیطی و کفپوش‌هایی با رنگ متضاد را ارائه می‌کند.

کیا اطلاعات دقیقی در باره ویژگی‌های این خودرو ارائه نکرده، ولی خودرو را می‌توان با یک موتور 0/1 لیتری بنزینی به روز شده سفارش داد که 76 اسب بخار نیرو دارد. قیمت این خودرو از 12 هزار دلار (حدود 49 میلیون تومان) شروع می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها