شب گذشته باز هم برخی لژیونرهای ایرانی در ترکیب تیم های خود خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۸۷
کاوه رضایی در صدر جدول گلزنان بلژیک / شکست سنگین یاران پیام صادقیان

به گزارش جام جم آنلاین ، در هفته نوزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک دیشب تیم شارلوا در مصاف خانگی با تیم میانه‌جدولی خنک به تساوی یک - یک دست یافت. کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی در دقیقه 61 گل شارلوای میزبان را به ثمر رساند اما 2 دقیقه بعد کارلیس، مهاجم یونانی خنک کار را به تساوی کشاند.

کاوه رضایی حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیم شارلوا در بازی امشب برابر خنک داشت و همانند هفته‌های اخیر ضمن گلزنی نمایش درخشانی از خود ارائه داد.

کاوه با ادامه و حفظ روند مثبتش در شارلوا موفق شد تعداد گل‌هایش در ژوپیر لیگ بلژیک را به عدد ۹ برساند تا همراه با هنری اونیه‌کورو نیجریه‌ای از اندرلخت در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد؛ ضمن اینکه رضایی توانسته ۴ پاس گل هم بدهد.

شکست سنگین عثمانلی

تیم مدعی بشیکتاش در چارچوب هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه از تیم عثمانلی اسپور آنکارا پذیرایی کرد و با نتیجه 5 بر یک پیروز شد. ریان بابل، هافبک هلندی 3 گل در دقایق 32، 43 و 52 به‌ثمر رساند. گل‌های چهارم و پنجم بشیکتاش نیز در دقایق 75 و 87 وارد دروازه عثمانلی اسپور شدند. تنها گل تیم عثمانلی اسپور نیز در دقیقه 90 توسط گورلر به‌دست آمد.

پیام صادقیان، هافبک ایرانی تیم عثمانلی اسپور از دقیقه 77 وارد میدان شد.

جهانبخش به آژاکس هم گل زد

دیشب تیم‌های آلکمار و آژاکس آمستردام در بازی هفته هفدهم اردویژه هلند رو در روی هم قرار گرفتند که آژاکسی‌های باتجربه توانستند میزبانش خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند. گل اول بازی توسط علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی از روی نقطه پنالتی برای آلکمار به دست آمد اما آژاکسی‌ها در دقایق 43 و 51 (پنالتی) گلزنی کردند تا به پیروزی برسند.

علیرضا جهانبخش حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیم آلکمار داشت.

در جدول رده‌بندی اردویسه هلند تیم پی‌اس‌وی آیندهوون با 43 امتیاز صدرنشین است. تیم آژاکس آمستردام با 38 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و آلکمار 35 امتیازی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها