هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ؛

احتمال حذف غول های مادریدی و تورینی / جنگ صدرنشینی پاریس و مونیخ

هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا شب در شهرهای مختلف قاره اروپا برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۹۵
احتمال حذف غول های مادریدی و تورینی / جنگ صدرنشینی پاریس و مونیخ

به گزارش جام جم آنلاین ، امشب چهار دیدار برگزار می شود، دیدارهایی که به میزبانی شهرهای لیسبون، منچستر، مونیخ، سلتیک، لندن، رم بارسلونا، و آتن برگزار خواهد شد.

حساس ترین مصاف امشب بین چلسی و اتلتیکومادرید برگزار خواهد شد، احتمال حذف اتلتیکومادرید وجود دارد. اتلتیکومادرید این فصل را بسیار ضعیف شروع کرد و حالا به دردسر جدی افتاده است. این تیم هم اکنون با 9 امتیاز در جدول گروه خود پس از چلسی و رم سوم است. امشب باید چلسی را ببرد و از سوی دیگر تیم رم مقابل قره باغ آذربایجان ببازد که موضوعی بسیار بعید و دور از ذهن است. حذف غول مادریدی برای هواداران این تیم بسیار غم انگیز خواهد بود. این تیم در لالیگا تازه جان گرفته است. به خصوص گریزمان ستاره فرانسوی این تیم می درخشد.

در یکی دیگر از دیدارهای دیدنی امشب تیم های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن مقابل هم قرار می گیرند. این رقابت جنگ بر سر صدرنشینی است. در بازی دیگر این گروه، اندرلشت برای کسب جواز حضور در لیگ اروپا و به دست آوردن مقام سوم باید در خانه سلتیک حداقل 3 بر صفر به برتری برسد.

در دیدارهای گروه های دیگر یوونتوس پس از تساوی دور قبل مقابل بارسلونا، حکم صعود تیم آبی و اناری‌پوش را به دست ارنستو والورده، سرمربی این تیم داد و خودش در وضعیت خطرناکی قرار گرفت.حتی صدرنشینی بارسای 11 امتیازی در این گروه قطعی شده اما یوونتوس 8 امتیازی برای صعود به عنوان تیم دوم باید حتما در بازی در زمین المپیاکوس حذف شده پیروز شود. اسپورتینگ 7 امتیازی آماده است با انجام کاری سخت در حد بردن بارسلونا در نوکمپ و تساوی یووه جشن صعود بگیرد. یوونتوس تنها در صورتی با تساوی صعود می‌کند که اسپورتینگ، بارسا را نبرد.

سه‌شنبه 14 آذر 96

گروه اول: بنفیکا - بازل، منچستریونایتد - زسکا

گروه دوم: بایرن مونیخ - پاری‌سن‌ژرمن، سلتیک - اندرلشت

گروه سوم: چلسی - اتلتیکو مادرید، رم - قره‌باغ

گروه چهارم: بارسلونا - اسپورتینگ لیسبون، المپیاکوس - یوونتوس

چهارشنبه 15 آذر 96

گروه پنجم: ماریبور - سویا، لیورپول - اسپارتاک مسکو

گروه ششم: فاینورد- ناپولی، شاختار - منچسترسیتی

گروه هفتم: لایپزیگ - بشیکتاش، پورتو - موناکو

گروه هشتم: رئال مادرید - دورتموند، تاتنهام - آپوئل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها