14 ساعت عملیات برای نجات کوهنورد گیر افتاده

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان البرز از 14 ساعت عملیات برای نجات کوهنورد گیر افتاده در ارتفاعات دیزین قله سیچال در شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۶۳
14 ساعت عملیات برای نجات کوهنورد گیر افتاده
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جمعیت هلال احمراستان البرز ، داود رجبی با اعلام این خبرگفت: پس از اعلام منابع مردمی اطلاع دهنده به مرکز کنترل عملیات امداد و نجات 112 بصورت تلفنی ، مبنی برمصدوم شدن یک نفر از یک تیم 10 نفره در منطقه کوهستانی دیزین قله سیچال درساعت 12و بیست دقیقه روزجمعه 10آذر 1 تیم امداد و نجات کوهستان از پایگاه کندوان شهرستان کرج با هماهنگی مدیریت بحران استان اقدام به عملیات نجات در محدوده اعلام شده نمودند.
وی افزود : عملیات جستجو و نجات با توجه به ارتفاع 3720 متری ، سرمای شدید ، بارش برف و صعب العبور بودن مسیر برای نجات تیم گرفتار شده به بیش از 14 ساعت به طول انجامید.
وی اضافه کرد : حضور بموقع نیروهای عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر و اقدامات اولیه امدادی و پیش بیمارستانی و انتقال باعث شد تا عملیات فوق در ساعت 6 و بیست دقیقه روز شنبه با یک مصدوم با موفقیت به پایان رسید.
رجبی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و شماره 112 در سرتاسر استان به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به هموطنان خواهند بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها