معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

39 درصد از پست های مدیریتی در وزارت بهداشت، مربوط به زنان است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: بیش از 55 درصد از پرسنل وزارت بهداشت، زن هستند که 73 درصد از آنها در رسته بهداشتی و درمانی، حدود 11 درصد اعضای هیات علمی، بیش از 10 درصد از آنها در رسته اداری و مالی و حدود 4 درصد در رسته آموزشی و فرهنگی فعالیت دارند.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۹۶
39 درصد از پست های مدیریتی در وزارت بهداشت، مربوط به زنان است
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت وبدا، سید علی صدرالسادات در نشست مشترک وزیر بهداشت و معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 11 هزار و 851 پست مدیریتی دارای تصدی در وزارت بهداشت وجود دارد که تصدی 7 هزار و 191 پست مدیریتی در وزارت بهداشت با مردان و تصدی 4 هزار و 660 نفر، با زنان است.
وی تصریح کرد: 61 درصد از پست های مدیریتی در وزارت بهداشت مربوط به مردان و 39 درصد دیگر مربوط به زنان است و 9 درصد بالاتر از آن چیزی هستیم که به عنوان نُرم در شورای عالی اداری تعیین شده بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به توزیع زنان در سطوح مدیریتی وزارت بهداشت، گفت: 38 درصد از زنان در پست های مدیریتی در وزارت بهداشت، مدیران پایه، 39 درصد از آنها مدیران عملیاتی و 23 درصد دیگر مدیران میانی هستند.
صدرالسادات اظهار داشت: در دولت دوازدهم یکی از معاونین وزارت بهداشت و یکی از روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور و سه نفر از مشاوران وزیر بهداشت از میان زنان انتخاب شدند همچنین علاوه بر این، سه هزار و 112 نفر از روسای ادارات مختلف در وزارت بهداشت، 9 نفر از روسای بیمارستانهای دانشگاهی، 21 نفر از روسای مراکز تحقیقاتی، 44 نفر از روسای دانشکده ها، 272 نفر از روسای گروه های آموزشی و 83 نفر از معاونین ادارات و 121 نفر از معاونین دانشکده ها در وزارت بهداشت، زن هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها