اورلاندو بلوم هم با بازی در مجموعه درام «کارناوال تازه» به جمع هنرمندان تلویزیونی می‌پیوندد. تماشاگران قاب کوچک که تا به حال بلوم را فقط در تاک شوهای آخر هفته در صفحه تلویزیون دیده بودند، حالا قرار است او را در قالب کاراکتر محوری یک درام اجتماعی ببینند.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۳۷
بلوم در «کارناوال» تلویزیونی

منتقدان از اولین حضور گسترده این بازیگر 37 ساله در یک کار تلویزیونی استقبال کرده‌اند. آمازون، تهیه‌کننده این مجموعه است. قبل از این قرار بود کارناوال تازه به صورت یک فیلم سینمایی تهیه شود، اما مدیران آمازون پس از مشورت با گروهی از کارشناسان به این نتیجه رسیدند که آن را به صورت یک مجموعه تولید کنند.

بحث ساخت نسخه سینمایی کارناوال تازه، از چند سال قبل در رسانه‌های گروهی مطرح شده بود. جالب این‌که طی این مدت، نام بازیگر دیگری برای حضور در نقش اصلی این فیلم مطرح بود. فیلمنامه مجموعه را تراویس بیچام نوشته و گیلرمو دل تورو فیلمساز مطرح مکزیکی، مدیر تولید آن است.

او که بتازگی موفق به دریافت شیر طلایی ونیز شد، امیدوار است این موفقیت بین‌المللی کمک کند تا مجموعه او هم بهتر دیده شود. حضور دل تورو در جمع تهیه‌کنندگان مجموعه، این تحلیل را برجسته کرده که کارناوال تازه در یک دنیای فانتزی خاص و خیره‌کننده سیر خواهد کرد. سازندگان مجموعه که پیش‌تولید آن را شروع کرده‌اند، قصد دارند ساخت آن را برای چند فصل ادامه دهند و به یک فصل قانع نیستند، اما اسکرین اینترنشنال خبر می‌دهد فصل اول در هشت اپیزود 45 دقیقه‌ای تولید خواهد شد. رنه اچیواریا که مجموعه‌های موفقی مثل «سفرهای ستاره‌ای/ پیشتازان فضا» و «گرگ‌نمای نوجوان» را در کارنامه‌اش دارد، در کنار تهیه کارناوال، کارگردان اپیزود اول آن هم هست. دل تورو به عنوان مشاور کارگردان با او همکاری خواهد داشت. داستان مجموعه در دوران ملکه ویکتوریای انگلیس اتفاق می‌افتد و لحنی فانتزی و سیاه دارد. شهر خیالی بورج، مکان اصلی رویدادهای مجموعه است. در این مکان گروهی از موجودات عجیب و غریب و پررمزوراز به عنوان مهاجر زندگی می‌کنند.

این موجودات به دلیل جنگی که در سرزمین‌شان باعث نابودی همه چیز شده، به شهر بورج پناه آورده‌اند، اما در این مکان هم برای آنها آرامش و امنیت وجود ندارد. این موجودات بخت‌برگشته خیلی زود متوجه حضور قاتل بیرحمی می‌شوند که هدف خود را نابودی و قتل موجودات غیرانسانی اعلام کرده است.

اورلاندو بلوم در این میان، نقش یک مامور تحقیق پلیس به نام ریکرافت را دارد. او وظیفه دارد قاتل ناشناس را پیدا و تحویل قانون دهد. در این راه، موجودات پررمزوراز داستان با او دوست شده و برای پیدا کردن ردی از قاتل، همکاری می‌کنند. بزودی ماموریت ریکرافت برای او، تبدیل به چیزی بیشتر از یک کار پلیسی می‌شود. درگیری ریکرافت در ماجرا، خود او را هم هدف حمله قاتل قرار می‌دهد. نکته جالب این‌که دل تورو می‌گوید مجموعه قصد دارد درباره مهاجرت‌های سیاسی یکی دو سال اخیر خاورمیانه‌ای‌ها به قاره اروپا هم صحبت کند و موضوع مهاجرت موجودات این داستان به شهری در انگلستان، اشاره‌ای به آنها و وضعیتشان است!

مهبد آستانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها