تپش دلایل افزایش تیراندازی‌های مرگبار سربازان را بررسی کرده است

سربازی،خشم و هیاهو

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز جزئیات حادثه کشته شدن افسر و سرباز در کرج را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۸۴
جزئیات قتل افسر و سرباز در کرج

به گزارش جام جم آنلاین،به نقل از مهر رضا حسینی، با اعلام جزئیات تکمیلی پیرامون خبر روز گذشته مبنی بر به قتل رساندن یک نیروی کادر انتظامی توسط سرباز وظیفه، گفت: ساعت سه بامداد افسر کادر از سرباز وظیفه می‌خواهد که برای رفتن به سر پست آماده شود که وی امتناع می‌کند.

پس از جروبحث بالاخره سرباز سر پست خود رفته اما دو ساعت بعد با اسلحه کلاش سازمانی که جهت پست نگهبانی در اختیار داشته به‌طرف فرمانده خود تیراندازی کرده و او را به قتل می‌رساند. متعاقب آن سرباز نیز با اسلحه خودکشی می‌کند.

بلافاصله موضوع به دادسرای نظامی استان البرز گزارش‌شده و بازپرس شعبه اول دادسرای نظامی به همراه تیم بررسی صحنه جرم و کارشناسان سلاح در محل وقوع جرم حاضر شدند و پس از اقدامات و تحقیقات مقدماتی، دستورات لازم به ضابطین برای تکمیل تحقیقات و اعلام نتیجه به دادسرای نظامی البرز داده‌شده است.

به گفته رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز ،سرباز مذکور که دارای ۲۱ ماه خدمت سربازی بوده با شلیک یک تیر به ناحیه سرخود خودکشی کرده است.

شایان ذکر است؛ ساعت پنج بامداد روز سه‌شنبه ۱۱ مهر به علت درگیری بین یک سرباز با فرمانده اش در انبارک مواد ناریه در حوزه کلانتری ۴۰ کلاک هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها