پرسپولیس برای پیروزی برابر الهلال و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک ماموریت سنگین پیش‌رو دارد. قرمزپوشان پایتخت تیم بسیار باکیفیتی نشان داده‌اند و جدال برگشت برابر الاهلی بخوبی ثابت کرد شاگردان برانکو شایستگی قهرمانی در آسیا را دارند.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۴۰

پرسپولیس برخلاف فصل قبل علاوه بر 11 بازیکن باکیفیت در میدان نیمکت بسیار خوبی هم دارد و این بهترین ابزار برای تغییر سیستم توسط یک مربی است و برانکو از چنین مزیتی خوب بهره برده است، اما ارتش سرخ آسیا کار آسانی برای صعود به فینال ندارد. الهلال عربستان هم با اقتدار به نیمه‌نهایی راه پیدا کرده است.

شاگردان رامون دیاز آرژانتینی در دیدار برگشت برابر تیم پر مهره العین توانستند با اقتدار به پیروزی برسند و از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آیند. الهلال یک بازیکن بسیار خطرناک و باکیفیت به نام کارلوس ادواردو در اختیار دارد که یکی از تاثیر گذارترین و بهترین بازیکنان این تیم عربستانی است.ادواردو 27 سال دارد و از کشور برزیل است. او ستاره بی چون و چرای دیدار برگشت برابر العین بود و جالب این‌که یک هافبک است و توانست هت تریک کند تا یکه‌تاز زمینه‌ساز صعود تیمش به نیمه‌نهایی باشد.

پرسپولیس در دیدار رفت، کمال‌الدین کامیابی‌نیا را در اختیار ندارد، اما خبر خوب برای سرخ‌پوشان این‌که احمد نوراللهی می‌تواند به میدان برود و او اگر بتواند هافبک برزیلی الهلال را از کار بیندازد، پرسپولیس شانس بالایی برای پیروزی خواهد داشت. «ادواردو» در مرحله گروهی هم برابر پرسپولیس به میدان رفت و توانست دروازه سرخ‌پوشان را روی یک ضربه کرنر باز کند. از یک‌سو نوراللهی و از سوی دیگر هم شجاع خلیل‌زاده کار سختی روی ضربات ارسالی برابر ادواردو پیش‌رو دارند و اگر مثل دیدار برابر الاهلی که السومه مهار شد در دیدار برابر الهلال هم ادواردو مهار شود،پرسپولیس این شانس را دارد که برای نخستین‌بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها