مسعود دلخواه ـ که چندی پیش نمایش «مفیستو» را در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه برده بود ـ اعلام کرد از اوایل دی بار دیگر این اثر نمایشی را در تالار مولوی به صحنه خواهد برد.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۱۵

مسعود دلخواه که چندی پیش نمایش مفیستو را در سالن اصلی تالار مولوی به‌صحنه برد و اجرای عمومی این اثر با استقبال مخاطبان همراه بود درباره اجرای مجدد مفیستو در سال جاری به مهر گفت: «به دلیل استقبال زیادی که از سوی مخاطبان، منتقدان و هنرمندان تئاتر از اجرای عمومی نمایش مفیستو» وجود داشت، خیلی از تماشاگران و هنرمندان تئاتر اجرای مجدد این اثر را پیشنهاد کردند. همچنین از چند سالن تئاتر دولتی و خصوصی نیز پیشنهاد اجرای مفیستو را داشتیم.

وی ادامه داد: ضمن احترام به تمامی پیشنهادهای ارائه شده از سوی سالن‌های مختلف، با توجه به پیشنهاد و حمایتی که مدیریت تالار مولوی داشت و در عین حال ماهیت نمایش مفیستو که ماهیتی آکادمیک، دانشگاهی و با حضور هنرمندان جوان است، تصمیم گرفتیم این اثر نمایشی را بار دیگر در تالار مولوی به صحنه ببریم.

کارگردان نمایش مفیستو درباره زمان اجرا و همچنین تغییرات مدنظر برای اجرای مجدد این اثر نمایشی اظهار کرد: ما در آذرماه تمرین‌های نمایش مفیستو را شروع می‌کنیم و از اوایل دیماه این اثر را در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه خواهیم برد. اگر همه چیز خوب پیش برود، اوایل سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز مفیستو را اجرا خواهیم کرد.

دلخواه یادآور شد: معتقدم وقتی نمایشی اجرا شده و قصد بازتولید آن وجود دارد، حتما باید به لحاظ کیفیت هنری بهتر از قبل باشد. در اجرای مجدد مفیستو، کلیت کار منسجم‌تر می‌شود، همه بازیگران را نگه داشته‌ایم و بعضی از نقش‌ها را که پیش از این بازیگر رزرو داشتند تک‌بازیگر کردم و برخی نقش‌ها هم دارای رزرو خواهند بود. افرادی نیز به گروه همسرایان و موسیقی اضافه می‌شوند.

نمایش مفیستو، تیر و مرداد سال جاری و با حضور مرتضی اسماعیل‌کاشی، محمدرضا علی‌اکبری، پریسا رضایی، ژیلا آل‌رشاد و میلاد افواج به صحنه رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها