معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرشماری زنان ایرانی که با مردان غیرایرانی ازدواج کرده‌اند، آغاز شده و به‌دنبال به‌دست آوردن اطلاعات از تعداد این زنان هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۶۱

به گزارش میزان، احمد میدری‌ درباره استان‌هایی که بیشترین آمار زنان ایرانی ازدواج کرده با مردان غیرایرانی را دارند، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های قم، خراسان‌جنوبی و سیستان و بلوچستان تعداد این زنان به نسبت سایر استان‌ها بیشتر باشد.

وی افزود: لایحه‌ای را در رابطه با تغییر قانون قبلی در رابطه با ازدواج زنان ایرانی که با مردان غیرایرانی ازدواج می‌کنند تهیه کرده و قرار است این لایحه از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فراهم شدن شرایط به‌منظور شرکت زنان در این سرشماری خبر داد و افزود: افرادی که می‌خواهند در این سرشماری شرکت کنند، می‌توانند کد ملی خود را به شماره سامانه 2000195 ارسال کرده و پس از آن از سوی کارشناسان وزارت تعاون با آنها تماس برقرار شده و سوالات لازم از آنها پرسیده می‌شود.

وی تاکید کرد: قرار است بعد از این سرشماری، مجلس تصمیم‌گیری کند که پیشنهاد ارائه شده را بپذیرد یا شرایط به رویه سابق ادامه یابد.

به گفته میدری، سرشماری زنان ایرانی که با مردان غیرایرانی ازدواج کرده‌اند حدود سه ماه به طول می‌انجامد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها