معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: شبکه سراسری شما و 70 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور فعالیت می‌کنند که ظرفیت خوبی برای برگزاری برنامه‌های ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب به شمار می‌روند.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۹۳

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های صداوسیما، دکتر علی دارابی در جلسه شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور همه اعضا برگزار شد، اظهار کرد: این تصمیم از پاییز سال گذشته در معاونت امور استان‌های رسانه ملی گرفته شد که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی افزود: شبکه‌های معاند فارسی‌زبان مستندهای مختلفی در تمجید از دوران شاه ساخته‌اند تا رژیم پهلوی را تطهیر و علاوه بر این، خدمات آن زمان را برجسته‌ کنند که نشان‌دهنده سناریویی قوی برای این کار است.

دکتر دارابی با بیان این‌که در همه مراکز استانی هم ستادی مشابه شکل گرفته است، افزود: ائمه جمعه، استانداران و دیگر مسئولان استانی در جلسات این ستادها شرکت می‌کنند و می‌توان گفت مراکز استانی در این زمینه بسیار پیشتاز هستند.

معاون امور استان‌های صداوسیما با اشاره به زمان‌بندی طرح یعنی از فجر 96 تا فجر 97 خاطرنشان کرد: همایش‌های مختلف از جمله تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی در هر استان، تولید سریال و فیلم تلویزیونی در مورد چهره‌های انقلابی، مستند کارنامه انقلاب و مواردی از این دست، جزو فعالیت‌های ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

در این جلسه اعضای شورای سیاستگذاری ستاد نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

گفتنی است: دکتر علی‌اصغر جعفری، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، حجت‌الاسلام علی سرلک، دکتر شهرام گیل‌آبادی، دکتر مریم جلالی، سیدعباس فاطمی، دکتر ابراهیم اسفندیاری، سیدسلیم غفوری، جواد شیخ‌اکبری، مجید علیزاده، محمدصادق پهلوان‌زاده، مجتبی توانگر، سیدفضل‌الله شریعت‌پناهی، محمدمهدی یادگاری، حمیدرضا زندی، وحید کمالی و امیر قمیشی اعضای شورای سیاستگذاری ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این جلسه حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها