بازی ایران و کره‌جنوبی بازی بسیار درگیرانه‌ای بود و یک مسابقه سریع را از هر دو تیم شاهد بودیم، اما با وجود این، دو تیم نتوانستند فرصت خوبی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. تیم کشورمان پس از ده نفره شدن بیشتر به فکر کنترل بازی بود و در این کار نیز موفق شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۲۹

کره‌جنوبی در طول بازی سعی می‌کرد به هر ترتیبی گل بزند و گاهی حتی بدون برنامه حمله می‌کرد که این اتفاق کاملا به سود ما بود. اگر بخواهم در مجموع این بازی را مورد ارزیابی قرار دهم، باید بگویم بازی جذابی را مشاهده نکردیم، اما خوشحالم که تیم ایران بازهم گل نخورد و توانست با وجود ده نفره شدن عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

امیدوارم در بازی‌های آینده هم مانند این مسابقه به بازیکنان کم تجربه تر فرصت داده شود تا آنها هم در این چالش بزرگ سهیم باشند. معتقدم در این بازی محمد انصاری عملکرد خیلی خوبی در قلب خط دفاع داشت و خوشبختانه روزبه چشمی هم از زمان ورود به میدان بسیار راحت و با اعتماد به نفس بازی کرد. ضمن این‌که باید به نقش خوب مرتضی پورعلی گنجی هم اشاره کنم.روی نبرد‌های هوایی بیشترین تاثیر را داشتیم و به کره‌ای‌ها در این زمینه باج ندادیم.

برای بازی با سوریه که خیالمان راحت است، می‌توان از بازیکنانی بهره برد که بی‌شک از بهترین‌ها هستند، اما فرصتی برای بازی پیدا نکرده‌اند. در هر صورت احتمالا خیلی‌ها با بنده هم عقیده هستند و همین که حالا خیالمان از صعود به جام جهانی راحت است و می‌بینیم که تیم‌ها با چه ولعی برای صعود می‌جنگند برای تیم ایران کافی است.

حسین عبدی

کارشناس فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها