مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان اینکه زیرساخت ها برای فعالیت صنعتگران در استان فراهم است گفت: اگرچه منابع مالی دولت برای اجرای پروژه ها کاهش یافته اما توسعه زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار در دستور کار است.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۷۹

اخلاق محمدیان اظهار کرد: امسال 2 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی ایذه و رامهرمز به بهره برداری رسید و سه تصفیه خانه نیز در دست احداث است که بالای 80 میلیارد ریال برای آنها سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: بهره برداری از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در خوزستان از دیگر اقدامات شرکت شهرک های صنعتی خوزستان است.

محمدیان در خصوص شهرک صنعتی شماره پنج اهواز نیز گفت: در یک سال گذشته 30 هکتار مجوز واگذاری در این شهرک از محیط زیست دریافت شده که بخشی از آن واگذار شده است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان افزود: همچنین طرح جامع اهواز در شورای برنامه ریزی خوزستان تصویب و برای تایید به شورای عالی شهرسازی ارسال شده و اگر این طرح تایید شود مشکلات زیست محیطی برخی از شهرک های صنعتی اهواز نیز برطرف شده و می توانیم سرمایه گذاران بیشتری جذب کنیم.

وی بیان کرد: همچنین ساخت شهرک تخصصی پایین دستی و میان دستی پتروشیمی در محدوده ماهشهر، آغاجاری و امیدیه به مساحت سه هزار هکتار، در دستور کار قرار گرفته که بی شک تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی این منطقه دارد.

محمدیان گفت: این طرح در مدت سه ماه به هیات دولت ارسال شد و در مجمع عمومی سازمان نیز تصویب شده و به زودی پس از تایید نهایی دولت اقدامات اساسی تر آغاز می شود.

وی ادامه داد: ساخت این شهرک صنعتی زنجیره تولیدی صنایع پتروشیمی را تکمیل می کند و یک فرصت بسیار مناسب در منطقه است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: اکنون تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا زیرساخت های شهرک های موجود را به طور کامل آماده کرده و از شهرک سازی بی رویه جلوگیری کنیم.

وی یادآور شد: قرار بود در هفته دولت نخستین ناحیه صنعتی صنفی تخصصی نمایشگاه داران کلنگ زنی شود که سعی می شود در آینده ای نزدیک این اقدام انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها