مردم کره شمالی می گویند گفتگو با آمریکا هیچ سودی برای کشورشان نخواهد داشت و بر ادامه ی آزمایش های موشکی برای دفاع از کشورشان در برابر دشمن تاکید می کنند.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۱۵
مردم کره شمالی: گفتگو با آمریکا سودی ندارد

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، آمریکا و کره جنوبی در اقدامی مشترک و در واکنش به تازه ترین آزمایش موشکی کره شمالی با به پرواز درآوردن جنگنده بمب افکن های پیشرفته بر فراز شبه جزیره کره به قدرت نمایی نمایشی پرداختند.

جنگنده بمب افکن های بی - 52 ارتش آمریکا و جنگنده های ارتش کره جنوبی در نمایشی مشترک بر فراز شبه جزیره کره به پرواز درآمدند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هم در پیامی توئیتری نوشت: «آمریکا 25 سال است که با کره شمالی گفتگو می کند و به این کشور باج می دهد.گفتگو نتیجه بخش نیست.» اما مقام های کره شمالی همواره تاکید دارند که گفتگو کردن با آمریکا به نتیجه نمی رسد و آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست که با آن وارد گفتگو شوند.

مردم کره شمالی هم پس از آنکه خبر پرتاب آزمایشی موشک را از رسانه های کشورشان شنیدند تاکید داشتند گفتگو با آمریکا هیچ سودی برای آنان نخواهد داشت.

یکی از شهروندان کره شمالی به خبرنگار سی ان ان گفت: «ما در حال دفاع از خودمان هستیم. دیروز یک موشک شلیک کردیم، شاید امروز هم موشک دیگری شلیک شود و فردا باید ده موشک دیگر شلیک کنیم. باید برای دفاع از کشورمان هر کاری بکنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها