مهدی طارمی در گفت‌و‌گو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا:

مهم نیست چه کسی گل می‌زند

مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس و تیم ملی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به نکته جالبی اشاره می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۰۸

او می‌گوید کریم انصاری فرد پیش‌بینی کرده بود به ازبکستان گل می‌زند: «قبل از مسابقه با ازبکستان، دوستم کریم انصاری‌فرد به من گفت‌ که گلزنی خواهم کرد. به همین سبب وقتی گلزنی کردم، به سمت نیمکت رفتم تا او را در آغوش بگیرم. ولی نتوانستم پیدایش کنم، چون پشت دروازه‌ در حال‌ گرم کردن بود.»

او درباره صعود شیرین ایران به جام جهانی پس از بازی با ازبکستان می گوید: «برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان یک بر صفر جلو بودیم که توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم و پیروزی‌مان را مسجل کنیم. خوشحالم که برای اولین بار دو صعود پیاپی به جام جهانی را تجربه می‌کنیم. این یک دستاورد تاریخی است که من جزئی از آن هستم.»

مهدی درباره همکاری خوبش با سردار در زمین، می‌گوید: «از روز اول که به تیم‌ ‌ملی دعوت شدم، رابطه خیلی خوبی با سردار داشتم. البته با همه هم‌تیمی‌هایم رابطه خیلی خوبی دارم، ولی بیشتر به این خاطر که سردار هم سن و سال من است، رفقای خوبی برای یکدیگر در تیم‌ ‌ملی هستیم. همچنین همکاری خوبی هم با او در زمین دارم. من شخصیت سردار را خیلی دوست دارم و فوتبال بازی کردنش را هم خیلی می‌پسندم.»

طارمی حرف‌های خود را این طور تمام می‌کند: «در تیم‌ ‌ملی مهم کسب پیروزی است، نه این که چه کسی گلزنی کند. البته اگر گل بزنم بسیار خوشحال خواهم شد.»

خلیلی: طارمی در تیم ملی احیا می‌شود

محسن خلیلی اعتقاد دارد، حضور مهدی طارمی در اردوی تیم ملی می‌تواند در عملکرد این بازیکن در ادامه فصل برای پرسپولیس تاثیر مثبت داشته باشد. خلیلی در این باره به ما گفت: طارمی بازیکن خوبی است اما به خاطر تکرار یک سری مسائل که ذهن همه را خراب کرده، تحت فشار است. در این شرایط، اردوی تیم ملی و حضور در فضای حرفه‌ای آن می‌تواند طارمی را از زیر فشار خلاص کند. مطمئنم تیم ملی می‌تواند طارمی را دوباره احیا کند و او با روحیه خوب به پرسپولیس برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها