پرسپولیس به هیچ وجه حاضر به فروش بازیکنان اصلی خود نظیر گادوین منشا نیست؛ بازیکنی که شایعه شده بود پیشنهاد قابل توجهی از یکی از تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس دارد.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۹۵

روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فرصت نداریم هر شایعه‌ای که مطرح می‌شود را پاسخ دهیم و تلاش می‌کنیم بی‌آن‌که به مسائل نقل و انتقالاتی ورود کنیم، کارمان را پیش ببریم. این که می‌گویند منشا پیشنهاد دارد، اصلا صحت ندارد. نه تنها او، بلکه بقیه بازیکنان اصلی هم پیشنهادی ندارند و نمی‌خواهیم وقتی خبری نیست به آن ورود کنیم. اگر هم پیشنهادی وجود داشته باشد بعید است آقای برانکو که تصمیم‌گیرنده نهایی درباره بازیکنان است، راضی به این انتقال شوند.

گادوین منشا در ایتالیا به سر می‌برد. این بازیکن نیجریه‌ای که با گل زیبای خود مقابل الاهلی عربستان توانست بازی 2 بر صفر باخته را به تساوی 2 ـ 2 برای پرسپولیس برگرداند، با شایعه جدایی‌اش مواجه شده است. او در گفت‌وگوی کوتاهی در یکی از شبکه‌های اجتماعی به ما گفت: وضعیت من به شکلی است که همواره در موردم حرف‌هایی زده می‌شود، اما نباید همیشه به این صحبت‌ها واکنش نشان داد چون کسی نمی‌داند منبع این حرف‌ها کجاست. من هم سکوت را در پیش می‌گیرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها