رئیس قوه قضاییه با اشاره به وقوع برخی ترورها در اروپا و روسیه طی ایام اخیر، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ترور را در همه اشکال آن محکوم می‌کند. این در حالی است که اروپا و آمریکا در قول و عمل خود، ترور را به ترور خوب و بد تقسیم می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۷۵

به گزارش میزان، آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با بیان این که دنیای غرب هیچ عزمی برای از بین بردن تروریسم ندارد و از این پدیده شوم به عنوان ابزاری برای برخورد با دیگر کشورها استفاده می‌کند، افزود: یکی از نظریه‌پردازان آمریکایی در روزهای گذشته بصراحت گفته است که ما نباید داعش را از بین ببریم زیرا بهترین ابزار برای تحقق اهداف ما به‌شمار می‌رود. وقتی چنین اعتقادی وجود دارد باید همین وضعی که شاهد آن هستیم در دنیا حاکم باشد.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی همچنین با اشاره به شروع کار دولت دوازدهم، بر لزوم عمل دولت به وعده‌های انتخاباتی خود بویژه در بخش اقتصاد و معیشت مردم به‌عنوان نیاز حقیقی امروز، تأکید کرد و افزود: خوشبختانه رئیس جمهور محترم نیز بر لزوم توجه به تولید و اشتغال تأکید کرده است و امروز بین همه قوا اجماع بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد. قوه قضاییه نیز همواره اعلام کرده است که از هیچ کمکی در این زمینه بویژه در جهت تأمین امنیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری دریغ نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که حج، بزرگ‌ترین ظرفیت انسانی و اسلامی نه‌تنها برای حل مشکلات مسلمانان بلکه مشکلات جهان است، خاطرنشان کرد: متأسفانه سالیان طولانی است که از این ظرفیت استفاده‌ای نمی‌شود؛ زیرا حکامی در آنجا حضور دارند که مانع تحقق این هدف هستند. این حسرت بزرگی است که در این زمینه فاقد برنامه هستیم؛ زیرا حرمین شریفین در اختیار کسانی است که نه باوری نسبت به استفاده از این ظرفیت عظیم دارند و نه از استقلال برخوردارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها