لیونل مسی اذعان می‌کند هر بار که بازی بارسا مقابل حریفانش گره می‌خورد و تیم نمی توانست نتیجه بگیرد، به آندرس اینیستا نگاهی انداخته و آهسته به او می‌گوید: کمی نزدیک‌تر به من بازی کن.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۷۱
مسی تنهاتر از همیشه در بارسا

به گزارش جام جم آنلاین ، چهارشنبه شب و در جریان بازی برگشت سوپر جام در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال، او دیگر نمی‌توانست این طور اینیستا را صدا کند زیرا مصدومیت باعث دوری 600 کیلومتری او شده بود. عصر امروز نیز در حالی در نوکمپ به مصاف رئال بتیس می‌روند که باز هم اینیستا را کنار دست خود نمی‌بیند. شرایط برای بارسا و مسی زمانی تلخ‌تر می‌شود که بدانیم سوارز هم حدود یک ماه باید خارج از مستطیل سبز شاهد بازی هم تیمی‌هایش باشد. با رفتن نیمار به پاریس نیز به نظر می‌رسد مسی بیش از همه طی چند سال گذشته، تنهاتر شده است.

ژاوی چند سال پیش که هاقبک طراح و مغز متفکر بارسا به حساب می‌آمد، در یکی از اظهاراتش گفت که هر زمانی به دنبال پیدا کردن جایی مناسب در زمین برای دادن پاسی خوب بود، اولین انتخاب او همیشه مسی بود. ژاوی سال 2015 از بارسا رفت و اینیستا نیز در همین مسیر قرار گرفته است. او در 33 سالگی خود قرار دارد و به احتمال زیاد این فصل آخرین حضور او در زمین بازی به حساب می‌آید. با این اوصاف و شرایط به نظر می‌رسد فصل پیش‌رو یکی از مهمترین سال‌های ورزشی لیونل مسی باشد. او در حالی باید بارسا را به جلو ببرد که از یاران قدیمی‌اش این روزها هیچ بازیکنی در کنارش نیست و حالا بازیکنان بارسا بیش از همه چشم به او و ساق‌هایش دوخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها