پس از انتقال تاریخی نیمار به پاری سن ژرمن حالا انتقال لیونل مسی به منچسترسیتی می تواند بمب خبری بزرگ تری باشد.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۹۴
یورو اسپرت عربی: مسی با 300 میلیون دلار در راه منچسترسیتی!

به گزارش جام جم آنلاین ، جدایی نیمار از بارسلونا برای این تیم گران تمام شد و خبر بد و شوک روحی بزرگی بود حالا تصورش را بکنید که اسطوره ای به نام مسی بخواهد از این تیم جدا شود. این اتفاق، اتفاقی تاریخی نه فقط در باشگاه بارسلونا که در کل فوتبال دنیاست و دنیای فوتبال را شوکه خواهد کرد.

یورو اسپرت عربی ساعاتی پیش خبر بسیار مهمی درباره مسی داد که واقعی بودن دنیای فوتبال را تکان خواهد داد؛ انتقال لیونل مسی به منچسترسیتی.

شیخ منصور بن زاید مالک اماراتی منچسترسیتی به دنبال عقد قرارداد با لیونل مسی ستاره بزرگ تیم فوتبال بارسلوناست و حاضر است برای این انتقال 300 میلیون دلار پرداخت کند. این خبر به طور فزاینده ای در رسانه های عرب زبان پخش شده و موج آن به اسپانیا نیز رسیده است. البته این برای نخستین بار نیست که تیم منچسترسیتی خواهان جذب لیونل مسی می شود اما اینبار با پیشنهاد مالی نجومی تری به سراغ این نابغه آرژانتینی آمده است.

آنطور که یورو اسپورت عربی نوشته بارسلونا حاضر خواهد بود مسی را با مبلغ 300 میلیون یورو بفروشد اما این نظر هم چندان بر حقیقت منطبق نیست چراکه با این رقم هرگز نمی شود بازیکنی در کیفیت مسی را به نیوکمپ آورد. در این شرایط تنها عقد قرارداد مجدد با مسی می تواند به شایعات نگران کننده اطراف بارسلونا پایان ببخشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها