فرمانده انتظامی مازندران از کشف 107 قبضه سلاح سرد و گرم در طرح «ظفر 8» بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۱۴
کشف 107 قبضه سلاح در بابلسر

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار سید محمود میرفیضی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کشف کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر 8 در بابلسر اظهار کرد: در سلسله طرح‌های ظفر هشتمین مرحله این طرح در بابلسر اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه طرح ظفر با ظرفیت استانی و همکاری شهرستان‌های هدف اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح برای پاسخگویی به مطالبات مردم و مسئولان در قالب طرح جمع‌آوری معتادان، پاکسازی مناطق آلوده، ساماندهی طرح ترافیک، امنیت اخلاقی و اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش اجرا می‌شود.

فرماندهی نیروی انتظامی مازندران تصریح کرد: در طرح ظفر 8 در بابلسر تعداد 56 نفر دستگیر شدند و 14 کیلوگرم مواد مخدر و نزدیک به 107 قبضه سلاح گرم و سرد کشف شد.

میرفیضی افزود: ارزشی ریالی اموال مسروقه و قاچاق هفت میلیارد و 300 میلون ریال است و همچنین 418 دستگاه موتورسیکلت و خودرو توقیف شد.

وی یادآور شد: 53 واحد صنفی در این طرح پلمپ شد و 67 واحد مورد تذکر پلمپ قرار گرفتند که تمامی این موارد مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

فرماندهی نیروی انتظامی مازندران در خصوص وضعیت استمرار طرح ظفر و چگونگی استقبال مردم از این طرح گفت: اجرای این طرح در چند مرحله انجام می‌شود که مراجعه و مطالبه مسئولان و مردم در نخستین مرحله آن است.

میرفیضی افزود: اجرای طرح و ارزیابی در مراحل بعدی قرار دارد که با نظرخواهی از مردم بسیار رضایت بخش بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها