با گذشت 9 روز از ناپدید شدن ملیکا، هنوز از سرنوشت دختر 1.5 ساله خبری نیست.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۹۶
ردپای زن و مرد ناشناس در ماجرای ربوده شدن ملیکا

پدر ملیکا در خصوص آخرین وضعیت پرونده ناپدید شدن دخترش به جام‌جم گفت: 9 روز از گم شدن دخترم می‌گذرد و هیچ خبری از او نداریم. من یک کارگر ساده شهرداری هستم و ثروتی هم ندارم که به خاطرش بخواهند ملیکا را برای اخاذی بدزدند. ما برای پیدا کردن ملیکا به هرجا که فکرش را بکنید سر زدیم و حتی عکسش را در تلگرام منتشر کردیم. در روزنامه هم خبرش چاپ شد، اما هیچ اثری از دخترم به دست نیامد.

احمدی از نحوه گم شدن دخترش گفت: دخترانم چند جوجه رنگی در خانه داشتند و زمانی که ما در را برای ورود به خانه باز می‌کنیم، جوجه‌ها خارج می‌شوند؛ بچه‌ها نیز برای برگرداندن جوجه‌ها به کوچه می‌روند شاید تمام ماجرا بیشتر از پنج دقیقه هم طول نمی‌کشد و وقتی متینا تنها بازگشت، سراغ ملیکا را از او گرفتم. او از سرنوشت خواهرش اظهار بی‌اطلاعی کرد و من خودم جست‌وجو را آغاز کردم.

وی ادامه داد: متینا به من گفت؛ ماشینی مقابل خانه آمده و راننده آن ملیکا را بغل کرده و به زنی که آنجا بوده داده است. حرف‌های دخترم نامفهوم است و پلیس هم در حال بررسی دوربین‌های مداربسته است. اگر کسی که ملیکا را در این 9 روز برده، بچه را صحیح و سالم تحویل مسجد یا کلانتری بدهد، قول می‌دهم از شکایت خود صرف نظر کنم.

سرهنگ بوستانی، رئیس پلیس مشهد هم به جام‌جم گفت: پس از شکایت پدر ملیکا در خصوص ناپدید شدن دخترش در مقابل خانه‌شان در سیس‌آباد، تحقیقات آغاز شد و ماموران به دنبال یافتن این دختر خردسال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها