مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن ناشیانه خواندن اقدامات رزم ناوهای آمریکایی در خلیج فارس، گفت: آنها با تحرکاتی غیر حرفه‌ای همچون پرتاب منور و شلیک هوایی برای گشتی‌های نیروی دریایی سپاه، بدنبال محک زدن نیروهای ما هستند اما متذکر می‌شویم آمریکایی ها دقت کنند تا برای خودشان دردسر ایجاد نکنند.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۰۴
واکنش یک سردار سپاه به اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا در خلیج فارس

سردار یدالله جوانی در گفت‌و گو با جام جم آنلاین در واکنش به اقدامات تحریک آمیز رزم ناوهای نیروی دریایی آمریکا در آبهای خلیج فارس گفت: در مواردی که ناوگان دریایی آمریکا در منطقه دست به ماجراجویی می زند نیروهای ما با حفظ آرامش و مدیریت صحنه به ماموریت خود در خلیج فارس ادامه داده و رفتار غیر اصولی متخاصمان هیچ خللی در انجام وظیفه پرسنل سپاه پاسداران نداشته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران قطعا به شکل هوشمندانه با این مسایل برخورد خواهد کرد و رفتار غیر حرفه‌ای آمریکا هیچ دلیلی جز درماندگی و واهمه آنها از مرزداران کشورمان ایران ندارد. اگر آنها بدنبال واکنش ما هستند، بدانند که فرزندان این آب و خاک در کنار ایمان و تعهد با قوت قلب بطور مقتدارانه از مرزهای آبی کشور صیانت می‌کنند.

فرمانده ارشد سپاه با اشاره به خونسردی و در عین حال واکنش هوشمندانه یگان دریایی سپاه به تحرکات ناشیانه آمریکایی‌ها، گفت: جالب اینجاست رزم ناوهای آمریکایی در این گونه مواقع هرگاه با واکنش با صلابت سپاه مواجه می‌شوند به سرعت منطقه را ترک کرده و گشتی‌های ما به ماموریت خود بی وقفه ادامه می‌دهند.

جوانی با حساس خواندن شرایط آبی خاکی منطقه تاکید کرد: امروز به لطف خدا حضور نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس یک حضور مقتدارانه و حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان و آب‌های دور دست یک حضور هوشمندانه و با برنامه است و دشمنان نظام اسلامی بدانند، نیروهای مومن، متعهد و متخصص جمهوری اسلامی ایران در هر لباسی به طور شبانه روز از مرزهای آبی - خاکی - هوایی ایران حراست خواهند کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است، نوع برخورد رزم ناو آمریکایی با مرزداران جمهوری اسلامی ایران از روی استیصال بوده و به آنها هشدار می‌دهیم دقت کنند برای خودشان دردسر ایجاد نکنند زیرا در گذشته هم متحمل خسارات جبران ناپذیری در منطقه شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها