گسترش با 17 خرید و فروش به اهدافش می‌رسد؟

پایان اردوی تدارکاتی شاگردان لوکا در ترکیه

گسترش فولاد درحالی به اردوی تدارکاتی خود در ترکیه پایان داد که این باشگاه را می‌توان ازجمله باشگاه‌های پرکار فصل نقل و انتقالات دانست؛ جایی که 17 بازیکن خرید و فروش کرده و تا اینجای کار چهار بازی تدارکاتی پیش‌فصل را نیز پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۳۰

باشگاه خصوصی گسترش فولاد یکی، دو روز بعد از پایان لیگ شانزدهم آستین‌ها را برای حضور پرقدرت در لیگ هفدهم بالا زد، درحالی که مدیرعامل و سرمربی این تیم از سمت خود کناره‌گیری کردند، خیلی زود هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید و لوکابوناچیج به عنوان سرمربی جدید انتخاب شدند. گسترشی‌ها در هفته‌های گذشته کاخابر کاخاشویلی، امین حاج‌محمدی، مهرداد قنبری، احمد زنده‌روح، علی زندوی، علی فتحیان، میلاد فخرالدینی، مسیح زاهدی و دراگان ژارکویچ را به خدمت گرفتند و هنوز هم گوشه چشمی به سامان نریمان جهان هافبک پرسپولیس دارند.

درحالی که از این تیم مرتضی اسدی، بابک حاتمی، مصطفی اکرامی، محمد نصرتی، سیدمحسن حسینی، داریوش شجاعیان، لوسیانو پریرا و مگنو باتیستا جدا شده‌اند که بی‌گمان پرسروصداترین فروش این تیم داریوش شجاعیان بود، بازیکنی که باشگاه گسترش از قبل فروش آن پول خوبی به دست آورد ـ اگر چک‌های استقلال نقد شود! ـ با این تعداد خرید و فروش گسترشی‌ها یکی از پرکارترین تیم‌های نقل و انتقالات بودند.

این درحالی است که شنیده می‌شود لوکابوناچیچ به دخسوس، دروازه‌بان خارجی این تیم نیز اعتقاد ندارد و به احتمال فراوان از این تیم جدا می‌شود. بازیکنی که پیشتر از نفت و فولاد پیشنهاد داشت، اما این دو باشگاه منتظر بلاتکلیفی دخوسس نشدند و نفرات دیگری را جذب کردند تا دست این دروازه‌بان از این دو باشگاه هم کوتاه بماند.

گسترش که هفتم تیر برای برپایی اردویی دو هفته‌ای به ترکیه رفته بود، دیروز به اردوی خود پایان داد، پایان بخش این اردو بازی دوستانه شب گذشته شاگردان لوکا بوناچیچ با پدیده مشهد بود.

گسترشی‌ها پیش از این سه دیدار تدارکاتی برگزار کردند که ابتدا توزلا اسپور ترکیه را 6 بر صفر، سیاه‌جامگان مشهد را 3 بر صفر و تیم زیر 23 سال بشیکتاش ترکیه را 2 بر صفر شکست دادند.

باید دید با این حجم برنامه در پیش‌فصل درنهایت تیم متمول گسترش فولاد به هدف بزرگ خود یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان یا دست‌کم قرار گرفتن در رده ششم لیگ هفدهم دست خواهد یافت؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها