روز گذشته پایگاه اینترنتی NEWSBYTES، نوشت که رکورد گل‌های ملی علی دایی در جمع رکوردهایی قرار گرفته است که به نظر می‌رسد شکست‌‌ناپذیر باشد. در دنیای فوتبال رکوردهای زیادی زده شده است، اما زدن 109 گل در بازی‌های ملی رکوردی است که بعید است تا سال‌ها بعد کسی به آن برسد. هر چند این گفته وجود دارد که رکوردها برای شکسته شدن خلق می‌شوند، ولی گاهی این موضوع صدق نمی‌کند.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۵۵

در مطلبی که این سایت منتشر کرده، به بعضی از این رکوردها اشاره شده است:

علی دایی با 109 گل در بازی‌های ملی

کاپیتان سابق فوتبال ایران 109 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است. 109 گلی که در 13 سال خلق شده‌اند. با شرایطی که فوتبال‌های امروزی دارند خیلی بعید است بازیکنی بتواند به رکورد دایی برسد. دایی 149 بازی ملی انجام داده است و هنوز بازیکنی نتوانسته به رکورد او حتی نزدیک شود. در حال‌ حاضر کریستیانو رونالدو 75 گل برای تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال به ثمر رسانده است و فاصله زیادی تا رسیدن به علی دایی دارد.

سریع‌ترین هت‌تریک و سریع‌ترین کارت قرمز

الکس تور.این نام برای هواداران شفیلد خیلی آشناست. او توانسته در 70 ثانیه برای تیمش هت تریک کند. رکورد او هم بی‌نظیر است و خیلی بعید است کسی بتواند به آن دست پیدا کند.این در حالی است که «لی تاد» نام بازیکن دیگری است که رکورد سریع‌ترین اخراج از زمین فوتبال را به خودش اختصاص داده است. شاید باورکردنی نباشد. فقط دو ثانیه از حضور او در زمین فوتبال می‌گذشت که داور به این بازیکن کارت قرمز نشان داد.

رئال مادرید و قهرمانی پی‌درپی

در آغاز رقابت‌های باشگاهی در اروپا، رئال مادرید موفق شد پنج بار پیاپی قهرمانی در این رقابت‌ها را برای خود ثبت کند تا بتواند در این زمینه رکوردی دست‌نیافتنی داشته باشد.

ماداگاسکار و سنگین‌ترین شکست تاریخ

تیم المپیک ماداگاسکار که به دلیل تصمیمات گرفته شده در بازی قبل عصبانی شده بود، در بازی بعدی با نتیجه‌ 149 بر صفر برابر حریف خود شکست خورد. تمام این گل‌ها را بازیکنان المپیک ماداگاسکار وارد دروازه‌ خودی کردند.

گلزن‌ترین دروازه‌بان تاریخ

روجریو سنی، با زدن 131 گل در مدت 25 سال فعالیت توانست به این مهم دست یابد. بیشتر گل‌های این دروازه‌بان از روی ضربات پنالتی‌ و ضربات ایستگاهی بوده است. او برای سائوپائولو بیست عنوان قهرمانی به دست آورد و در دو جام جهانی 2002 و 2006 حاضر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها