سردار حاجی‌زاده در جمع خبرنگاران:

پیام حمله موشکی سپاه را دشمنان دریافت کردند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: حمله موشکی به داعش خسارات زیادی به تروریست‌ها وارد کرد و ما به اطلاعات جدیدی دست پیدا کردیم.
کد خبر: ۱۰۴۵۱۶۵
پیام حمله موشکی سپاه را دشمنان دریافت کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، سردار حاجی زاده در نخستین حضور رسانه ای در آیین شب شعر « قیام موشک ها » در سازمان فرهنگی هنری اوج در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیام حمله موشکی سپاه به داعش را دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای ایران دریافت کردند ،‌ گفت : حمله موشکی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه به نیابت از ملّت دشمن ستیز ایران ، خانواده شهدا و بازماندگان و آسیب دیدگان حوادث ترویستی تهران انجام شد.

وی افزود : همانطور که ما وقتی به زیارت می رویم به نیابت از دیگران نیت می کنیم و زیارت انجام می دهیم ، این عملیات را نیز ما به نیابت از مردم ایران و برای رضای خدا انجام دادیم.

فرمانده هوافضای سپاه خاطرنشان کرد : همه مسئولان و مردم با هر گرایش ، زبان ، قوم و دین ملت ایران یکپارچه بودند و خداوند متعال به این کار برکت داد و با این حمله موشکی ضربه سنگین و تلفات زیادی از دشمن گرفته شد و این عملیات انسجام تروریست ها را به طور کامل از بین برد.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود : هر روز اطلاعات جدیدی از ابعاد این عملیات به دست مان می رسد و اطلاعات جدید تری نیز حاصل خواهد شد .

سردار حاجی زاده ادامه داد : این عملیات ، ضربه مهلکی بود و ما هم از ملت ایران تشکر می کنیم و سرباز کوچکی هستیم که کار کوچکی انجام دادیم که مورد محبت مردم قرار گرفت.

فرمانده هوا فضای سپاه همچنین گفت : ما یک عملیات علیه تروریست ها انجام دادیم اما به نظر میرسد پیام این عملیات برای دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای ما خیلی بیشتر از یک حادثه برای تروریست ها بوده است .

سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه دشمنان ما پیام را دریافت کردند، تصریح کرد :‌در رزمایش ها گاهی برخی مطالب مطرح شد که به نظر می رسید دشمن از توان ما خیلی مطمئن نبود ولی نخستین موشک ما زمانی که به مواضع داعش اصابت کرد که به فاصله 4 دقیقه هواپیماهای بدون سرنشین امریکا بالای سر سوریه بودند.

وی گفت : یعنی این عملیات به طور کامل روشن و آشکار بود و همه دیدند چه اتفاقی افتاد.

فرمانده هوا فضای سپاه گفت : البته شاید حضور هواپیماهای امریکایی به واسطه اطلاعی بود که از مرکز ائتلافی در منطقه دریافت کرده بود اما مهم آن است که بالاخره دیدند چه اتفاقی افتاد.

سردار حاجی زاده همچنین درباره حاشیه سازی صهیونیست ها که گفته اند موشک ها درست اصابت نکرده است ،گفت : موشک هایی استفاده کردیم دو مرحله ای است یعنی موتور بعد از خاموشی موتور از سر جنگی جدا می شود و ما نیز اصابت ها را به سرعت برای ملت ایران مخابره کردیم.

وی افزود : موتور این موشک ها تا صد کیلومتر قبل تر سقوط می کند و با عراق برای اصابت آنها در یک منطقه کویری هماهنگ بودیم .

فرمانده هوا فضای سپاه خطاب به کارشناسان رژیم صهیونیستی گفت : این بدبخت ها که حالا اسمشان را کارشناس گذاشته اند ، این موتورها را دیدند و گفتند که موشک ها در عراق سقوط کرده است ، آن ها نمیفهمند که این موتور مرحله اول بوده و این سر جنگی است که به هدف اصابت کرده است . همه موشک ها به اهداف تعیین شده به صورت نقطه ای اصابت کرده اند و این تلفات سنگین داعش نیز اتفاقی نیست .

مراسم شب شعر با عنوان «قیام موشک ها» با حضور سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در سازمان فرهنگی هنری اوج امشب برگزار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها