غلامی: پشت‌خط‌زن آرژانتین به سعید فحش ‌داد

ایران - آمریکا؛ بازی برای صعود

عادل غلامی، سرعتی زن تیم ملی والیبال هم در ست پنجم بازی با آرژانتین مصدوم شد. کشیدگی کشاله ران، او را در تهران نگه داشت تا بازی‌های تیم ملی در لهستان را از تلویزیون تماشا کند؛ سه بازی مهم که سرنوشت صعود تیم ایران به دور نهایی لیگ جهانی به آن گره خورده است. سرعتی زن ملی پوش البته شانس همه تیم‌ها را برابر می‌داند.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۴۳

با بدشانسی مصدوم شدی؟

ما را چشم زدند (با خنده). من از ست سوم بازی با آرژانتین احساس درد داشتم که در ست پنجم و حرکت توپگیری کشاله ام کشیده شد.

در تهران مانده‌ای چطور تمرین می‌کنی؟

سیامک افروزی، پزشک تیم تمرینات اصلاح درمانی را برایم فرستاده است که در این مدت باید انجام بدهم. البته هنوز به من نگفته فیزیوتراپی نیاز دارم یا نه. فعلا چند روزی که تیم ملی برای هفته سوم لیگ جهانی به لهستان رفته این تمرینات را انجام می‌دهم. فکر می‌کنم بعداز یک هفته دوباره بتوانم تمرین کنم.

فکر می‌کنی تیم ملی چقدر برای صعود به دور نهایی شانس دارد؟

به نظرم شانس همه تیم‌های چهارم تا دهم جدول رده بندی برای صعود به لیگ جهانی یکسان است. هر تیمی که کمتر اشتباه و باقدرت‌تر بازی کند، می‌تواند به مرحله نهایی برسد. البته تیم ما هم خوب است و هم سرحال، فقط مشکل اینجاست که دیشب رسیده و پنجشنبه عصر باید بازی کند.

فشردگی برنامه بازی‌ها،روی کار تیم‌ها بی‌تاثیر نیست.

واقعا برای فدراسیون جهانی والیبال FIVB با این نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ جهانی متاسفم. هیچ جای دنیا سه تا مسابقه پشت سر هم برگزار نمی‌شود. انگار فقط می‌خواهند بازی‌ها تمام شود. تیم ما بعداز بازی با آرژانتین راهی لهستان شد. متاسفانه پرواز مستقیم هم به لهستان ندارد و بنابراین مسافت راه، پرواز، معطلی در فرودگاه و... بچه‌ها را خسته می‌کند. امیدوارم بچه‌ها دیروز که رسیدند، امروز ریکاوری خوبی داشته باشند تا پنجشنبه عصر برای بازی اول مشکلی نداشته باشند زیرا بازی اول ما با آمریکا حیاتی ترین بازی برای صعود است. اگر ببازیم کارمان سخت می‌شود.

کری‌خوانی در بازی با آرژانتین کار را سخت کرده بود؟

از همان اول پشت خط زن آرژانتین کری‌خوانی زیر تور را با فحاشی به سعید معروف شروع کرد. شاید اگر سرمان را خم می‌کردیم و جواب نمی‌دادیم همان ست اول را هم می‌باختیم. البته این کری‌خوانی‌ها در روند تیم ما تاثیر نداشت، اما دلیل اصلی که بازی 2ـ صفر جلو را 2ـ2 کردیم دریافت‌های خیلی خوب آرژانتین بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها