سروش رفیعی به احتمال فراوان از پرسپولیس جدا می شود و فصل آینده در لیگ ستارگان به میدان می رود. گویا او قرار است همبازی ژاوی در السد شود.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۴۸
السد - سروش رفیعی جدی شد / «فانتزی باز» همبازی ژاوی می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، سروش رفیعی که نیم فصل گذشته از تراکتور به پرسپولیس پیوست به سرعت هم خودش را در ترکیب پرسپولیس جا کرد هم در دل هواداران. او به دلیل سبک بازی اش هم به «فانتزی باز» معروف شد. اما این فانتزی باز خیلی زود هوس جدایی از پرسپولیس و بازی در خارج از کشور را کرده است.

روزنامه الرایه در شماره دیروز خود اعلام کرد که السد پیشنهادی را به سروش رفیعی داده و این بازیکن در قطر با السد در حال رایزنی است.

روزنامه الوطن اما با شک و تردید بیشتری این خبر را منتشر کرده و نوشته:رسانه های ایرانی اعلام کرده اند که سروش رفیعی بعد از پیروزیپرسپولیس مقابل لخویا در قطر مانده است و با چند تیم قطری از جمله السد مذاکره می کند. این در حالی است که باشگاه السد هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نکرده است.

پیش از این گفته می شد که او از الخور پیشنهاد دارد. به هر حال لیگ ستارگان قطر مقصد جذابی نیست، اما شاید بهترین مقصد برای او تیم السد باشد که ژاوی اسطوره اسپانیایی بارسلونا را در ترکیب خود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها