رییس کمیسیون حمایت از تولید داخلی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

احداث سومین کارخانه خودروسازی در کیلومتر 14 جاده کرج

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین

گزارش نقش خودرو ها در تلفات جاده ای در صحن مجلس قرائت خواهد شد

نایب رییس کمیسیون عمران از بررسی نقش خودروسازی در ارتقای شاخص‌های توسعه حمل و نقل خبر داد و گفت: به زودی گزارشی مفصل همراه با راهکار در این خصوص به صحن مجلس ارایه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۹۶
گزارش نقش خودرو ها در تلفات جاده ای در صحن مجلس قرائت خواهد شد

سید هادی بهادری در گفت و گو با جام جم آنلاین در تشریح نتایج جلسه دستور کار کمیسیون متبوع خود، تصریح کرد: در این جلسه بررسی نقش خودروها در بهبود وضعیت حمل و نقل کشور با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت و مسئولین شرکتهای خودروسازی صورت گرفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم، افزود: با موافقت کمیسیون عمران مجلس در خصوص وضعیت صنعت خودروسازی کشور مقرر شد نقش خودرو در مشکلات حمل و نقل و بروز سوانح جاده ای و افزایش تلفات بصورت عدد و رقم استخراج شود تا گزارشی مفصل همراه با پیشنهادات و راهکارها تقدیم صحن مجلس تقدیم شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه علاوه بر نقش خودرو در ایمنی حمل و نقل، نسبت نیازمندیهای صنعت خودروسازی و ضرورت واردات در برخی بخشها و توجه به تولید ملی تاکید شد.

به گفته وی موضوع ارتقای سطح کیفی و یا توقف خط تولید اتومبیل های نا امن همچون پراید هم مورد بحث قرار گرفت و وزیر صنعت با تایید این مهم، از اجرای برنامه‌ای دراز مدت برای بهبود گام به گام کفیت خودروها ساخت داخل خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها