به خاطر اشتباه داور، بازی برگشت را از دست دادم

فرشید اسماعیلی: بازیکن العین،‌ داور را گول زد

فرشید اسماعیلی، دوشنبه‌شب در حالی که مقابل العین نمایش خوبی داشت، در دقیقه 85 به شکل عجیبی از سوی داور مسابقه اخراج شد. فومینگ چینی و کمک اولش احساس کردند که او عمدا به پای بازیکن العین کوبیده. به همین دلیل تصمیم به اخراجش گرفتند، اما وقتی صحنه آهسته بارها پخش شد، عادل فردوسی‌پور هم گفت: او مفت اخراج شد. اسماعیلی هم در آن لحظات بهت‌زده بود و نمی‌دانست باید چه رفتاری کند. شاید اگر بازیکن دیگری جای او بود، اعتراض شدیدی می‌کرد، ولی اسماعیلی دقایقی بهت‌زده در زمین حضور داشت و مدام می‌گفت پایش با بازیکن العین برخورد نکرده و در نهایت زمین بازی را ترک کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۳۷

فرشید اسماعیلی یک روز پس از این بازی درباره صحنه اخراجش می‌گوید: داور به خاطر خطایی که بازیکن العین روی من کرد، می‌توانست به او کارت بدهد. از قصد من را زد و در آن لحظه کمی اعصابم به هم ریخت. خودم هم فکر می‌کنم اگر بلند نمی‌شدم بهتر بود. یک لحظه به سمت بازیکن آنها رفتم. بازیکن العین هم دنبال تمارض بود. بدون این که با او برخورد کنم، خودش را زمین انداخت و داور هم به اشتباه من را از زمین بازی اخراج کرد.

اسماعیلی حالا بازی برگشت مقابل العین را از دست داده است: به خاطر یک اشتباه محرز، بازی برگشت را از دست داده ام و واقعا این انصاف نیست. خطای بدتر از این روی من شده، ولی هیچ زمانی اعتراض نکردهام. در همان بازی با العین بارها و بارها من را زدند و چیزی نگفتم. شرایط بازی در آن لحظات طوری بود که نیاز به گل داشتیم و همه تحت فشار بودیم. بازیکن العین فیلم بازی کرد و متاسفانه داور هم گول او را خورد.

فرشید ادامه می‌دهد: ای کاش می‌شد رای برگردد و من بتوانم در بازی برگشت برای تیمم بازی کنم. خیلی ناراحتم. خیلی زیاد. دوست داشتم به تیمم کمک کنم، ولی حالا نمی‌توانم همراه استقلال باشم. فقط دعا می‌کنم تیم بتواند در بازی برگشت برنده باشد. در لحظاتی که استقلال گل زد، من در زمین نبودم و واقعا از ته دلم خوشحال شدم. تبریک می‌گویم به همه بچه‌ها به خاطر برد.

اما داور چینی تلاش کرد با اخراج اسماعیلی، اخراج بازیکن العین را جبران کند؟ او جواب می‌دهد: نمی‌دانم. بازیکن العین خطای سفت و سختی کرد و با دو پا، پای چپ کریمی را زد. خطای او سفت و سخت بود، ولی من چه کار کردم؟ قربانی تمارض بازیکن العین شدم. بازیکنشان خوشحال بود که من اخراج شدهام.

و اما حرف‌های پایانی فرشید درباره برد استقلال و شانس آبی‌ها برای صعود به مرحله بعدی: العین از تیم‌های خوب آسیاست ولی دیدید که در آزادی آنها هیچ کاری نکردند. اجازه حمله را به طور کامل از العین گرفته بودیم. فکر می‌کنم یکی از ضعیفترین بازی‌های العین در آسیا بود. حق ما بود که برنده شویم و خدا را شکر به حق خود رسیدیم. قطعا بازی در امارات برای ما خیلی سخت خواهد بود. شرایط آب و هوایی امارات خوب نیست و این کار تیم را سخت می‌کند. با این حال همه اطمینان داریم که با یک بازی منطقی می‌توانیم در بازی برگشت هم نتیجه خوبی بگیریم و ان‌شاءالله به جمع هشت تیم نهایی برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها