حامد حدادی حالا اسطوره بی چون وچرای بسکتبال ایران است. در تاریخ بسکتبال ایران هیچ بسکتبالیستی هرگز به سطح بالای این ستاره نرسید.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۴۴
ستاره بسکتبال ایران 32 ساله شد / فدراسیون جهانی هم به حامد تبریک گفت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، حامد حدادی دیروز 32 سالگی خود را جشن گرفت. مردی که سه بار قهرمان جام ملت های آسیا شده و حالا ستاره ای بی رقیب در بسکتبال ایران است. حامد از آن دست ورزشکارانی به شمار می رود که هر چقدر سنش بیشتر می شود، ستاره بودنش بیشتر به چشم می آید.

در زندگی ورزشی حامد حدادی بیشتر فراز وجود داشته تا فرود.

حامد حدادی متولد سال 64 در اهواز است. حدادی اولین لژیونر و بازیکن ایرانی بوده که در ان بی ای بازی کرده است. او با قد ۲۱۸ سانتیمتری خود در پست سنتر بازی می‌کند.

او در تیمهای پیکان، صباباتری، النصر امارات و ممفیس گریزلیز در ان بی ای بازی کرده است. حامد در سال ۲۰۱۳ به تورنتو رپتورز، تنها تیم کانادایی در ان بی ای پیوست؛ ولی به علت عدم اعطای ویزا از سوی دولت کانادا حدادی به ناچار قرارداد خود را با تورنتو رپتورز فسخ کرد و با تیم فینیکس سانز در ایالت آریزونا به توافق رسید. حدادی در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ به عنوان باارزش‌ترین بازیکن آسیا انتخاب شد. به او لقب بهترین سنتر آسیا را داده‌اند.

سایت فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) تولد این اسطوره بسکتبال ایران را تبریک گفته است. در ادامه تصویری هم از جشن تولد او را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها