همزمان با مرگ مشکوک دختر 18‌ساله در مهمانی شبانه، پسر صاحبخانه به عنوان تنها مظنون مرگ او بازداشت شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۷۱
مرگ مشکوک دختر 18 ساله در مهمانی شبانه

به گزارش جام‌جم، ساعت 4 و 30دقیقه 22 اردیبهشت امسال ماموران کلانتری 111 هفت چنار در تماس با محسن مدیر روستا، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان مرگ مشکوک دختر 18 ساله قراردادند.

در این مرحله بازپرس جنایی همراه تیم بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در خانه‌ای در خیابان امامزاده عبدالله حاضر شدند. آنها مشاهده کردند جسد دختر 18 ساله روی تختخواب افتاده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، پسر 22 ساله به نام مهران که جسد در خانه او پیدا شده بود، با دستور قضایی بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. او می‌گفت دختر جوان دوستش بوده و نمی‌داند به چه علت فوت کرده است. تنها مظنون پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

متهم به قاضی پرونده گفت: چندی پیش با دختر جوان به نام لیلا در تلگرام آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. شب حادثه دختر جوان همراه دختر و پسر دیگری در خانه‌ام مهمان بودند. لیلا ترامادون مصرف می‌کرد و آن شب حالش خوب نبود. به همین خاطر به اتاق من رفت تا کمی استراحت کند. چند دقیقه بعد به اتاق رفتم که متوجه شدم حالش بد شده است. با اورژانس تماس گرفتم که امدادگران وقتی به خانه‌ام آمدند، گفتند لیلا فوت شده است. دختر و پسر جوان از ترس فرار کردند و من دستگیر شدم. تنها مظنون پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مشکوک دختر 18 ساله ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها