عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از مردم درخواست کرد در رای دادن انتخابات هفته آینده به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنند.
کد خبر: ۱۰۲۹۶۵۴
حدادعادل: در رای‌دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، غلامعلی حداد عادل در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران افزود: جمعه هفته آینده انتخابات مهم و سرنوشت سازی داریم و همه ما وظیفه داریم در این انتخابات با انتخاب فرد اصلح و کسی که شایستگی به دست گرفتن قدرت اجرایی کشور را داشته باشد به وظیفه شرعی، دینی، انقلابی و ملی خودمان عمل کنیم.

وی گفت: تاکید می کنم نمازگزاران در رای دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنند، ایشان در سخنرانی نوروزی در جوار حرم رضوی فرمودند من نمی گویم به چه کسی رای بدهید و تعیین مصداق نمی کنم و جایی که نیاز باشد از حق ملت دفاع می کنم و مردم در انتخاب آزاد هستند.

حداد عادل اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بعد از ان در سخنرانی های متعدد شاخص و ملاک به ما دادند و فرمودند به کسی رای بدهید که درد مردم را داشته باشد، برای اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید برنامه موثر و کارساز داشته باشد، کسی که حرف هایی نزند دل دشمنان را شاد کند، کسی که حرفی نزند تا طرح های ناتمام دشمنان را کامل کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبری فرمودند کسی نباید برای جلب آراء دیگران گسل های قومی، زبانی و جغرافیایی را که به امنیت ملی مربوط است، تحریک کند و در یک کلام فرمودند ما یک سلسله مسائلی داریم که به امنیت ملی مربوط است، فراجناحی است و به این نامزد و آن نامزد تعلق ندارد و کسی نباید از کیسه امنیت ملی برای رای آوری هزینه کند.

وی ابراز امیدواری کرد: ملت ایران هفته اینده با شکوه بسیار برای تحکیم پایه های این انقلاب که با نور اسلام و مهدویت روشن شده است، در پای صندوق های رای حاضر شوند و به وظیفه خودشان عمل کنند تا آنچه خیر و صلاح این مملکت است حاصل شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ابتدای این سخنرانی با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) اعتقاد به مهدویت و انتظار ظهور را دارای آثار فردی و اجتماعی مثبت فراوانی دانست.

حدادعادل امیدواری و تلاش را از آثار فردی اعتقاد به ظهور دانست و گفت: اینکه ما معتقدیم در حال حاضر امام معصوم وجود دارد به معنای آن است که اتصال و ارتباط وحی با این هستی قطع نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها