قائم مقام شرکت سایک موتور چین درباره اهمیت بازار ایران گفت: ایران با داشتن 80 میلیون جمعیت بازاری وسیع و مهم برای ما است و برنامه های مهمی برای این بازار داریم.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۱۷
خودروی جدید چینی که به ایران می‌‌آید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایران‌جیب، لن کینگ سانگ قائم مقام شرکت سایک موتور، در حاشیه نمایشگاه شانگهای در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برنامه های این شرکت برای گسترش همکاری با شریک ایرانی خود چیست، بیان کرد: گروه بهمن یکی از بهترین شرکای ما است و ما طی مذاکراتی که با این شرکت داشتیم، توانستیم به توافقات بیشتری با آنها برای گسترش همکاری و حضور فعال تر در ایران برسیم.

وی ادامه داد: سال گذشته با وجود همکاری محدود ما فقط از یک مدل خودرو حدود ۶۰۰ دستگاه در ایران فروش داشتیم و به همین دلیل ما نگاهی جدی به سرمایه گذاری در ایران داریم.

لن کینگ سانگ، با بیان اینکه مکسوس و ام جی گام های جدی تر و محاسبه شده تری را در ایران برخواهند داشت، تصریح کرد: ایران یکی از وسیع ترین و مهمترین بازارهای خاورمیانه محسوب می شود و به همین دلیل قصد داریم تحقیقات گسترده تری در رابطه با تقاضای بازار و مشتریان در ایران انجام دهیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه کدام یک از محصولات این شرکت به بازار ایران خواهد آمد، گفت: محصول G10 ما در خانواده ون ها و در مرحله بعد ورود پیکاپ ها و شاسی بلند تازه رونمایی شده D90 را در برنامه خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
۰
۰
سی چهل سال پیش هم میگفتند خودروی كره ای آشغاله....!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
۰
۰
وای بازم چینی .بس كنید دیگه

نیازمندی ها