مرد جوان که در توهم شیشه ای فرزندانش را معشوقه همسرش می دید دست به انتقامجویی هولناکی زد.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۴۴
مرد آبادانی توهم زد و نیمه شب یک مرد را در رختخواب زنش دید و ...

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، ساعت 10 صبح پنج شنبه 25 فروردین ماه امسال بود که مردی در تماس با پلیس آبادان از سناریوی سیاهی خبر داد.


این مرد عصبانی ادعا کرد که همسرش شب گذشته با مرد غریبه ای رابطه شیطانی داشته و صبح امروز وقتی پا به خانه گذاشته با صحنه هولناکی روبرو شده و آنها را در یکی از اتاق های داخل خانه زندانی کرده است.
بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آبادان در منطقه سلیچ شرقی حاضر شدند و وقتی پای در خانه مرد عصبانی گذاشتند با صحنه عجیبی روبرو شدند.
مرد جوان با 2 چاقوی خونین در جلوی در خانه در انتظار ماموران نشسته بود و ماموران در این مرحله احتمال دادند که این مرد دست به جنایت خونینی زده است.
در این مرحله ماموران چاقوهای خونین را از دست مرد پریشان گرفتند و به آرامی پای درخانه گذاشتند.
ماموران زمانیکه وارد خانه قدیمی شدند به سمت اتاق خواب رفتند و زمانیکه در اتاق باز شد صحنه هولناکی پیش روی ماموران قرار گرفت که در این صحنه 2 کودک خردسال در کنار مادرشان که غرق خون روی زمین افتاده بود اشک می ریختند.
زن جوان از ناحیه شکم و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به خاطر خونریزی زیاد بیهوش شده روی زمین خوابیده بود که خیلی زود امدادگران اورژانس برای نجات جان این زن در محل حاضر شدند و وی رابه بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند.
تیم پلیسی در تحقیق از همسایه های این خانه قدیمی شنیدند که مرد عصبانی که "هنتوش" نام دارد اعتیاد به شیشه دارد و از 2 روز قبل به خاطر توهم شیشه با همسرش درگیر شده است.
ماموران در این شاخه از تحقیقات پی بردند که "هنتوش" روز حادثه به خاطر توهم شیشه ای زمانیکه وارد خانه شده فرزندانش را به شکل مرد غریبه ای می بیند و فرضیه خیانت زنانه را پیش روی خودش تداعی می کند که در این سکانس با برداشتن چاقو از آشپزخانه به سمت همسرش حمله می کند و ضرباتی به وی می زند و در ادامه زمانیکه قصد حمله به فرزندانش که آنها را در نقش مرد غریبه می دید ، همسرش برای نجات جان فرزندانش خود را به جلوی ضربات چاقو هنتوش پرت کرده است.
این مرد شیشه ای پس از 2 روز و در حالیکه همسر و فرزندانش را داخل اتاق زندانی کرده بود با پلیس تماس گرفته و ماجرای خیانت را گزارش کرده است.
بنا به این گزارش، زن جوان که در وضعیت سختی قرار دارد در بیمارستان تحت نظر قرار دارد و مرد شیشه ای با دستور بازپرس پرونده با قرار وثیقه روانه زندان شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده هولناک ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ناصری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
بیچاره زن بدبخت كه باید با همچین هیولایی زیر یك سقف زندگی كند این نامرد رو نباید به این آسانی آزاد كنند
ژیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
باید تكلیف افراد معتادرو شرعی معلوم كرد
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
شریعت بصورت بخصوص برای معتادین پیام یاالكوی قائل نیست،راه وروش زندگی روبمانشان داده،

نیازمندی ها