سرپرست سازمان حج و زیارت خبر داد

بررسی از سرگیری عمره پس از برگزاری حج تمتع

سازمان حج و زیارت، واجدان شرایط ثبت‌نام در کاروان‌های حج و زیارت را فراخواند تا از روز 23 فروردین به مدت ده روز برای پرداخت مبلغ علی‌الحساب سفر حج تمتع 96 اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۲۷

به گزارش جام‌جم، سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس برنامه زمان‌بندی، دارندگان فیش‌های ثبت‌نامی حج تمتع تا 31خرداد 85 از ساعت 9 صبح چهارشنبه، 23 فروردین 96 به مدت ده روز فرصت دارند با در دست داشتن اصل قبض ودیعه‌گذاری، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به واریز مبلغ علی‌الحساب هزینه سفر خود اقدام کنند.

بر این اساس، شعب بانک ملی ایران با مراجعه متقاضیان یاد شده، پس از بررسی لازم نسبت به محاسبه اصل و سود متعلقه به مبلغ ودیعه‌گذاری (به‌صورت روز شمار تا تاریخ مراجعه متقاضی) اقدام و مبلغ مابه‌التفاوت تا سقف ده میلیون تومان را دریافت و پس از واریز به حساب سازمان، رسید آن را به متقاضی ارائه می‌کنند.

‌علاوه بر این، آن دسته از متقاضیانی که اسناد ثبت‌نامی سال‌های 1360 و 1363 با مبالغ 180، 200، 250 و 270 هزار ریالی را دارند باید از قبل برای تبدیل سند خود به قبض ودیعه‌گذاری ده میلیون ریالی و استفاده از تسهیلات مربوط، به دفتر حج و زیارت استان مراجعه و معرفی‌نامه برای ارائه به بانک دریافت کرده و پس از دریافت قبض جدید از شعبه بانک ملی (معرفی شده از سوی حج و زیارت استان)، هزینه مربوط را واریز کنند. در اطلاعیه سازمان حج و زیارت گفته شده که دارندگان اسناد هشت میلیون ریالی مربوط به سال1377 و منتهی به 31 فروردین 1378 باید از قبل به یکی از شعب بانک‌ ملی مراجعه و با استفاده از تسهیلات و یارانه سه میلیون ریالی نسبت به تبدیل قبض ودیعه‌گذاری خود به قبض ده میلیون ریالی و پرداخت مابه‌التفاوت یارانه (یک میلیون ریال) به ذی‌نفع اقدام و سپس هزینه مربوط را واریز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها