مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام اینترنتی کتب درسی دبستانی‌ها و پیش دانشگاهی‌ها از ۱۹ فروردین خبر داد و زمان ثبت نام کتب فنی و حرفه‌ای‌ها را تیرماه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰۰
ثبت نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان از ۱۹ فروردین

به گزارش جام جم آنلاین، لیدا نیک‌روش در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌ های درسی، اظهار داشت: ثبت نام و سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی دوره تحصیلی ابتدایی و پیش دانشگاهی از فردا 19 فروردین ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: ثبت نام کتاب‌های درسی دانش‌آموزان شاخه فنی و حرفه‌ای که امسال برای نخستین بار انجام می‌شود نیز از تیرماه به صورت اینترنتی قابل انجام است.

نیک‌روش با اشاره به زمان بندی تعیین شده برای ثبت نام اینترنتی کتب درسی، خاطرنشان کرد: ثبت نام کتب درسی برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از 15 فروردین آغاز و تا 17 شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و همچنین ثبت نام کتب برای پایه‌های دوم تا ششم دبستان از 19 فروردین آغاز و تا 15 خردادماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: ثبت نام و سفارش اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی از 19 فروردین آغاز و تا 15 خرداد ادامه می‌یابد و در یک بازه یک ماهه تا اواسط تیرماه در مدارس در اختیار دانش‌آموزان پیش دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بیشترین تغییرات در کتاب‌های پایه یازدهم اتفاق افتاده است که منتظر هستیم تا تولید و چاپ آنها به اتمام برسد و پس از قیمت گذاری برای عرضه آماده شود.

نیک‌روش با اشاره به اینکه امکان ثبت نام انفرادی و گروهی کتاب‌های درسی به صورت اینترنتی فراهم شده است، گفت: دانش‌آموزان، اولیا و مدارس می‌توانند از 19 فروردین ماه با مراجعه به سایت www.irtextbook.com ثبت نام کتاب‌های درسی را انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها