سفر رئیس‌جمهور به سمنان امروز ساعت 9 صبح آغاز می‌شود. دکتر حسن روحانی در طول چهار سال ریاست جمهوری‌شان سه سفر خانوادگی که متاسفانه برای شرکت در مراسم رحلت والده مکرمه و مادر همسرشان که خاله‌شان نیز بودند، به استان سمنان داشتند.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۵۹
سفری پروژه‌محور به سمنان

در کنار این سفرها ایشان در 31 فروردین 95 نخستین سفر رسمی خود را به استان زادگاهشان داشتند که انصافا مردم استان در استقبال از ایشان سنگ‌تمام گذاشتند.

در آن سفر 71 پروژه به ارزش 948 میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون 580 میلیارد تومان از اعتباراتش ابلاغ و پروژه‌ها اجرایی شده که در سال 96 باقیمانده اعتبارات نیز ابلاغ می‌شود.

اما سفری که امروز به عنوان دومین سفر، صورت می‌گیرد، سفری پروژه‌محور است که هم برای بازدید و افتتاح حضوری و ویدئو کنفرانسی برخی پروژه‌ها و هم پیگیری سایر پروژه‌های مصوب است.

واقعیت این است که ویژگی دکتر روحانی در سفرهای اخیر استانی، پیگیری جدی مصوبات سفرهای قبلی است.

به همین دلیل است که می‌بینیم ملاقات مردمی و برنامه‌های این‌گونه در این سفرها نیست و فقط نخبگان و اندیشمندان استان به نمایندگی از آحاد مردم با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند.

به این ترتیب در کنار افتتاح‌ها، وقت کافی برای بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام، شنیدن نظرات مدیران استانی و کارشناسان و رفع موانع احتمالی، موجود است که این امر باعث سرعت گرفتن کار پروژه‌ها و تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور به مردم استان سمنان در کنار سایر استان‌های کشور می‌شود لذا امیدواریم دومین سفر رئیس‌جمهور به سمنان نیز با پیگیری مجدانه ایشان، روند توسعه استان را سرعت ببخشد و ظرفیت‌های بالقوه آن را به بالفعل تبدیل کند. همان‌گونه که برای دیگر استان‌های کشور این چنین بوده است.

محمدرضا خباز - استاندار سمنان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها