دبیر شورای نگهبان گفت: توصیه من به مردم این است که به دنبال نامزد اصلح باشند، نامزدی که امانتدار است، صداقت دارد، در سابقه او حیف و میل بیت‌المال نیست، به فکر محرومین و مستضعفین است.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۰۷
توصیه انتخاباتی آیت الله جنتی به مردم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، آیت‌الله جنتی در دیدار نوروزی با کارکنان شورای نگهبان که در محل نمازخانه این نهاد برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک آغاز سال نو، روز جمهوری اسلامی و فرارسیدن ماه رجب، اظهار داشت: ماه رجب، ماه عبادت و بندگی است و مطابق حدیث نبوی خوشا به حال کسانی که در این ماه از یاد خدا غافل نیستند و خدا را اطاعت و عبادت می‌کنند.

وی با اشاره به پایان یافتن روزهای طولانی تعطیلات، خاطرنشان کرد: ایام عمر به هر شکل که سپری شود، چه در حال معصیت و چه در حال عبودیت، می‌گذرد؛ منتها من نمی‌توانم بهت و حیرت خود را از غفلت خودمان پنهان کنم. این که چه آینده‌ای در انتظار ما خواهد بود؟ آینده‌ای که شروع آن با مرگ انسان رقم می‌خورد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که «اسلام مخالف شادی نیست»، تأکید کرد: پیشوایان ما، هیچ‌گاه شادی حلال را منع نکرده‌اند بلکه به تشویق و ترغیب آن نیز پرداخته‌اند. آن چیزی که ممنوع شده است، لذات نامشروع است؛ چراکه مطابق آیات قرآن کریم، چشم و گوش و قلب ما در برابر خداوند مسئول است.

وی هم‌چنین با اشاره به مقوله انتخابات، اظهار داشت: آن چیزی ما به عنوان شورای نگهبان باید به دنبال آن باشیم حاکمیت قانون است. دولت و مجموعه حاکمیت، همینطور مردم و نامزدها همه باید تابع قانون باشند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: توصیه من به مردم هم این است که به دنبال نامزد اصلح باشند. نامزدی که امانتدار است، صداقت دارد، در سابقه او حیف و میل بیت‌المال موجود نیست. به فکر محرومین و مستضعفین است. لازمه این انتخاب هم بیداری مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
این صفاتی كه آیت الله جنتی فرمودند در زمان دولت تدبیر و امید مشاهده نشده است .
آبان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
نیست در دولت های دیگه مشاهده شده .... همه مثل همن فقط اسماشون فرق داره
نرم افزار موبایل
-
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
میشه اقا محمد بگن تو كدوم دولت تو این ۳۰ ساله گذشته این صفات وجود داشته
محمد از ارومیه
United Kingdom
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
این مواردی كه آیت الله جنتی بر آنها تاكید فرموده اند میتونه توصیه ی و خواسته ی مردم از شورای محترم نگهبان باشه كه در تحقیق و تفحص و بررسی تایید صلاحیت كاندیداها كه الحمداله شورای نگهبان اشرافیت كاملی هم بر آنها دارد مد نظر داشته باشه ...نه اینكه مردم در حین رای گیری بخواهند ضمن انتخاب تایید صلاحیت هم بكنند...

نیازمندی ها