پرستار مرد که بیماران خود را مورد آزار و شکنجه قرار می‌داد دستگیر به 40 سال زندان محکوم شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۰۹
پرستار شیطان صفت شب ها به سراغ زنان و دختران بیمار می رفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، پلیس اوکلاهما، متهم به نام توماس مور طی شکایت چندین زن و دختر جوان در بیمارستان‌های اوکلاهما و نبرسکای کانادا تحت بازجویی قرار گرفته است. اطلاعات موجود نشان می‌دهد توماس مور با تزریق دوز بالای مرفین به بیماران زن آنها را بیهوش می‌کرد و سپس مورد آزار قرار می‌داد. چند تن از زنان که دوز تزریقی دارویشان کمتر بوده در زمان سوءاستفاده متوجه رفتارهای غیراخلاقی متهم شده‌اند و با داد و فریاد درخواست کمک کرده‌اند اما در همین زمان مرد پرستار بلافاصله بیمارستان را ترک کرده است. متهم سعی داشته پس از چندین آزار جنسی در هر بیمارستان محل کار خود را تغییر بدهد تا شناسایی نشود و دوباره بتواند از موقعیت خود در بیمارستان‌های دیگر سوءاستفاده کند و به جنایات خود ادامه دهد.

به گزارش پلیس اوکلاهما توماس مور در پرونده خود بیش از 8 شکایت از زنان مختلف داشته که وی را متهم به آزار جنسی کرده‌اند. مسئول یکی از بیمارستان‌های اوکلاهما می‌گوید: در پی شکایت یک بیمار در سال 2013 میلادی توماس مور را بلافاصله از کارش معلق کرده اما گویا انجام این کار هیچ تغییری در روند رفتارهای متهم نداشته است.
دادستان پرونده در دادگاه گفت: شرایط پرونده بسیار پیچیده است، متهم در پی هر حمله سعی کرده فرار کند و ردی از خود برجا نگذارد. اما برخی از بیماران وی را شناخته و توانسته‌اند چهره‌اش را شناسایی کنند. و از دادگاه می خواهیم که این مرد را با توجه به میزان جرایم مرتکب شده سال‌ها پشت میله‌های زندان نگهدارد.

قاضی دادگاه پس از چند جلسه محاکمه این متهم را به 40 سال زندان محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نرم افزار موبایل
-
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
ببو:درجامعه بی ایمان عجیب نیست!!!!
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
حالا جامعه ما كه مثلا ایمان داریم از این اتفاقات نمی‌افته !!!!؟؟؟؟؟؟
بهادری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
با سلام لطفا توی تیتر زدن دقت كنید بعضی ها فقط تیترها رو میخونن و این تصور براشون پیش میاد كه این اتفاق در ایران افتاده و دیدشون نسبت به اقشار جامعه تیره میشه میشد تیتر زد كه پرستاری در آمریكا فلان كار را كرد تا عده ای به اشتباه نیفتند و زمینه شایعه سازی به وجود نیاد
mardom
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۱
اینقدر توی اخبار و رسانه ها راجع به آمریكا میگید كه از اخبار داخلی غافل میمونید.

نیازمندی ها