فرمانده انتظامی استان از انهدام باند 3 نفره کلاهبرداری خانوادگی 70 میلیارد ریالی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۶۸
انهدام باند کلاهبرداری خانوادگی در سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار حسین رحیمی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده با شیوه و شگرد انجام معاملات در زمینه خرید و فروش زمین و خودروهای خارجی از طریق جعل اسناد مالکیت در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و تهران بررسی پرونده و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کلاهبرداران با طرح دوستی و جلب اعتماد افراد ثروتمند و اغفال آنان با ارائه اسناد جعلی مبالغی در حدود 70 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، کارآگاهان پلیس آگاهی از حضور اعضای این باند در محدوده یکی از محله های شهر زاهدان مطلع و پس از شناسایی محل اختفای آنها، با هماهنگی مراجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی این باند را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه همه اعضای این باند عضو یک خانواده هستند، افزود: متهمان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها