رئیس‌جمهوری روسیه در واکنش به ادعاهای تکراری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، از وی خواست که به گونه‌ای دیگر به جهان نگاه کند.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۴۰
واکنش پوتین به ادعاهای نتانیاهو علیه ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز پنجشنبه در مسکو با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه دیدار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این دیدار به شدت به ایران حمله کرد و مدعی شد که نباید به ایران اجازه داد تا در هرگونه راه‌حلی برای حل بحران سوریه «جای پای ثابتی» پیدا کند.

نتانیاهو گفت: «2500 سال پیش در ایران تلاش‌هایی برای از بین بردن یهودیان شد که ناکام ماند و ما یاد آن را در جشن بوریم زنده نگه می‌داریم.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، اسرائیل عیدی به نام بوریم دارد که روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود.

وی افزود: «امروز هم تلاشی از سوی میراث‌دار پرشیا، ایران، برای نابودی کشور یهودیان صورت می‌گیرد... آنها این را به وضوح تمام و به‌صورتی باورنکردنی روی موشک‌های بالستیک خود بیان می‌کنند.»

اما ولادیمیر پوتین در واکنش به این اظهارات گفته که این وقایع مربوط به گذشته است و «ما اکنون در جهانی متفاوت زندگی می‌کنیم. بیایید درباره زمان حال صحبت کنیم.»

ایران و روسیه از دولت قانونی «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در مقابل شورشیان، داعش و جبهه‌النصره حمایت می‌کنند.

نتانیاهو قبل از سفر به مسکو، به کابینه‌اش گفته بود هدف از این دیدار رسیدن به توافق در مورد بحران سوریه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۰
۰
وایییییییییی .... چه واكنش شدیدی.... منهدم شد اسراییل..... آخه اینم شد واكنش؟؟؟؟؟؟؟
جهانگیر
Germany
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
مانا خانم! پوتین زبان دیپلماسی را بلد است و در قامت یك ابرقدرت برخورد می كند. همین كه می گوید جناب نتانیاهو گذشته ها گذشته و رفته و به قول معروف امروز را بچسب كه سرزمین دیگران را گرفتی و داری مظلوم نمایی می كنی. پوتین هشیارانه جوابش را داده. نكند كه شما انتظار داشتید كه این آقا مثل اردوغان و یا نتانیاهو عربده بكشد؟
نوذر
Canada
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۰
۰
روابط روسیه و اسرائیل بسیار گرم و صمیمی است و تعداد زیادی از اسرائیلیها روس تبار هستند.
كامران
Germany
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۰
۰
پوریم كه بر مبنای نامه ی استر نوشته شده یك افسانه ی تاریخی است. چطور می شود كه كوروش كبیر دستور نجات یهودیان را در بابل می دهد و آن ها را از بردگی نجات می دهد و آن وقت در زمان خشایارشا دستور قتل عامشان صادر می شود؟ نتانیاهو این مسئله را علم می كند تا از جهان باج بگیرد كه خوب هم با حقه بازی این كار را می كند. سوال این است جناب نتانیاهو اگر ملت ایران در دو هزار و پانصد سال پیش به فكر نابودی شما بوده شما كه در زمان كنونی ملتی به نام فلسطین را نابود كردید و در سرزمین اشان نشستید!
sima
Germany
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۰
۰
آقای نتانیاهو همیشه شعار می دهد كه ملت ایران را دوست دارد و حساب ملت و سیاست در ایران را جدا می داند. در حالی كه هر جا می رود ایرانیان را از هزاران سال پیش تا به امروز قاتل یهودیان می داند و همه جا نفس كش می زند كه ایرانی ها می خواهند ما را نابود بكنند. كدام حرف شما را قبول بكنیم جناب نتانیاهو؟
كمال
Germany
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۰
۰
به نظر من نتانیاهو از این كه سوریه به كمك ایرانی ها از هم نپاشید خیلی گیج شده.
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۰
۰
افسوس میخورم بحال اجدادمان كه بارهاخودشون وبه خطرانداختندتااین قوم ناسپاس وازنابودی رهاكردند.واقعاحق ناشناسندحتی باپیامبرشون امابیاری خداتا20سال آیندازروی زمین شرشون كنده میشه.انشاالله

نیازمندی ها