سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران می گوید که طرفدار پرسپولیس است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۸۴
مایدا چیچیچ در گفت و گو با جام جم آنلاین: من پرسپولیسی ام!

به گزارش جام جم آنلاین ، مایدا چیچیچ پر سر و صداترین مربی زن خارجی است که در سال های اخیر به ایران آمده. او که هم اکنون به همراه تیم ملی نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا در چین به سر می برد ، پیش از سفر به چین گفت و گویی به تفصیل انجام داد که شرح کامل آن را در روزهای آینده می خوانید. اما بخش مهم حرف های او درباره پرسپولیسی بودنش بود.

این بانوی 41 ساله اهل اسلوونی که یک دختر 10 ساله دارد درباره علاقه اش به فوتبال به جام جم آنلاین گفت: اسلوونی در فوتبال قوی است اما همانطور که می دانید این قدرت به پای کشورهایی مثل ایتالیا، آلمان ، اسپانیا و ... نمی رسد. البته اسلوونی در سال های اخیر در فوتبال پیشرفت زیادی کرده و حالا تیم ملی قدرتمندی داریم.

وی درباره فوتبال ایران گفت: با فوتبال ایران آشنایی چندانی ندارم اما برانکو ایوانکوویچ را خوب می شناسم. او هموطن من نیست اما زبان همدیگر را می فهمیم. به خاطر او طرفدار پرسپولیس هستم. البته احساس می کنم اگر برانکو هم نبود باز هم طرفدار پرسپولیس بودم.

سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی والیبال بانوان ایران درباره دوری از دختر 10 ساله اش گفت: دخترم همیشه نمی تواند کنارم باشد. مجبوریم گاهی اوقات چند هفته از هم دور باشیم. برای یک مادر یکی از سخت ترین مسائل دوری از فرزندش است. اما من بنا به شرایط کاری ام مجبور به تحمل این شرایط هستم. جالب اینجاست که دخترم درک کاملی از شرایط من دارد و خیلی زودتر از چیزی که تصور می کردم بزرگ شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها